Mager met buikje?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Mager met buikje?

Goeieavond,
    Bij deze een nieuw topic over die fameuze onderbuik.
    Sinds Juli zit ik al dagelijks in de gym en let ik strikt op mijn voeding. Ik ga 5/7 fitnessen en daarbuiten heb ik basketball 3 keer per week. Ik ben voornamelijk gaan fitnessen om droger te worden maar ook gewoon spier definitie te hebben. Nu start mijn 5de maand van dagelijks fitnessen en ik heb al resultaat. Ik ben droger geworden en heb meer spier definitie maar alleen mijn onderbuik is nog altijd even dik als voordien. Op dit moment kan je 4 abs zien maar mijn onderbuik laten de zeggen steekt toch een 3-4 cm uit
    Dit is nog niet verminderd.
    Mijn voeding is oke aangezien ik wel overal droger word.
    Hoe zou ik dit toch wegkrijgen? Of ben ik gedoemd dit altijd te hebben...?
    In bijlage foto20131113_231123.jpg

Ik zou sowieso stoppen met iedere dag trainen. Als je vetpercentage niet omlaag gaat is je voeding gewoon niet goed. Het is heel simpel, eet minder kcal dan je verbruikt en je valt af
    BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Originally posted by Gus View Post
      Ik zou sowieso stoppen met iedere dag trainen. Als je vetpercentage niet omlaag gaat is je voeding gewoon niet goed. Het is heel simpel, eet minder kcal dan je verbruikt en je valt af
      Mijn vetpercentage daalt juist wel. Ben 3 broekmaten kwijt. En ik zit dagelijks onder mijn behoefte. Dit is mijn voeding al sinds midden juli :
      Ontbijt : 3 eiwitten zonder geel, 1 snede rogebrood met kippewit
      10 uur : appel
      Middag : 150g kip/zalm/forel met 300g groenten
      4 uur : peer of kiwi
      Avondmaal: 4 sneden roddebrood of meergranenbrood met 150g kippewit als beleg
      Ook drink ik dagelijks 2 liter water
      Voor het slapen gaan eet ik wel 100g kwark soms.

Comment

Dat laatste beetje onder je navel is hardnekkig. Ik heb er ook last van.
        Mind is everything.

Comment

Komt vanzelf goed als je VP verder daalt.
          Je eet wel weinig trouwens, misschien verstandig om je voeding in de excellsheet te zetten en er even wat reactie op te vragen. Je metabolisme moet je niet de nek om gaan draaien.

Comment

Originally posted by resike View Post
            Dat laatste beetje onder je navel is hardnekkig. Ik heb er ook last van.
            Zou het goed idee zijn cardio bij te doen?

Komt vanzelf goed als je VP verder daalt.
            Je eet wel weinig trouwens, misschien verstandig om je voeding in de excellsheet te zetten en er even wat reactie op te vragen. Je metabolisme moet je niet de nek om gaan draaien
            Wat kan ik dan nog bij eten, want ik zit echt vol altijd. En s ik basketbal training heb dan eet ik 2 boterhammen meer en een banaan soms gewoon om bloedsuikerspiegel in orde te houden

Comment

Zet het nou eerst in de sheet je moet eerst kijken wat er in je macro's past, dan pas invullen met voeding.

Comment

Originally posted by Roy0 View Post
                Mijn vetpercentage daalt juist wel. Ben 3 broekmaten kwijt. En ik zit dagelijks onder mijn behoefte. Dit is mijn voeding al sinds midden juli :
                Ontbijt : 3 eiwitten zonder geel, 1 snede rogebrood met kippewit
                10 uur : appel
                Middag : 150g kip/zalm/forel met 300g groenten
                4 uur : peer of kiwi
                Avondmaal: 4 sneden roddebrood of meergranenbrood met 150g kippewit als beleg
                Ook drink ik dagelijks 2 liter water
                Voor het slapen gaan eet ik wel 100g kwark soms.
                Het is inderdaad verstandig om even dat excel formulier in te vullen want een kind van 8 jaar oud eet meer dan dat, weet ik uit ervaring als vader. Het is sowieso nonsens om het geel van die eieren weg te gooien.
                I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                - Dave Tate

Comment

Zeker als je voor de rest geen bron van vetten hebt. Even in een excelsheet zetten en dan zie je wat je eigenlijk (niet) eet
                  BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X