Afslanklog

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Afslanklog

Kwestie van mezelf ook extra gemotiveerd te houden (al ontbreekt het me daar voorlopig zeker nog niet aan) hoop ik dat jullie het niet erg vinden dat ik hier een afslank log bijhoud.

Ik heb op aanraden van Dynobet de Rapid fat loss van Lyle McDonald doorlezen, en zag al snel dat dit eigenlijk de basis van mijn vroegere dieeten vormde, zij het minder extreem. Heb dan besloten om het nog net iets extremer te gaan doen en me zoveel mogelijk hier aan te houden. Moet zeggen dat ik er echt als een trein op ga momenteel.

even wat data:

begingewicht: 100.7 (31/01/2014)
    gewicht momenteel: 94.8 (15/02/2014)

op 15 dagen dus 5.9kg kwijt. Ben hier natuurlijk zeer tevreden mee .

Nu heb ik nog 2 doordenkertjes waar jullie me misschien mee kunnen helpen.

1. Je doet cardio op nuchtere maag omdat je zo vroeg in de ochtend geen kh in je lichaam hebt zodoende dat je lichaam MOET putten uit je vetreserves? Maar als je 's morgens geen kh eet (<3gr kh) en je doet vlak voor de middag je cardio, geeft dit dan hetzelfde effect?

2. Ik heb volgende week zaterdag een feestje waar ik echt niet buiten kan (normaal). In het RFL document zag ik staan dat dit terug van 0 beginnen is als je boven de 50gr kh op een dag gaat. Is het echt zo extreem? Indien ja dan blijf ik misschien beter gewoon thuis? Op het menu staat tomatenroomsoep, vol-au-vent, krokketen en groenten. Ik zie niet direct in hoe ik daar onder een bepaald aantal kh mee ga blijven. Iemand suggesties?

wauw netjes hoor 6 kg in 2 weken,
    gewoon je bordje met groente vol stampen.

Comment

Sick inderdaad, die 6kg. 6kg vetmassa kwijtraken is mijn doel voor de komende drie maanden en jij fikst het zon beetje in 2 weken
      Become the best version of yourself - Elliot Hulse

Comment

Damn in 15 dagen 5,9 kg kwijt.. Kun je ongeveer vertellen hoe je voedingsschema en trainingsschema eruit ziet? Want ben best wel benieuwd hoe je dat zo snel hebt gedaan .

Comment

vanmorgen 94.3, 6.5kg in totaal dus op 17 dagen. betwijfel of het allemaal vet is, de eerste 3 kg merkte ik nauwelijks aan mijn buikomtrek, de laatste 3kg is die afgenomen met 3cm, denk dat het in het begin vooral vocht was.

weekstats zijn tot nu toe: 2kg (toen deed ik nog niet volledig de RFL, at nog teveel kg daarvoor),1.9kg,2.6kg

Moet wel zeggen dat mijnlichaam even nodig heeft gehad om te wennen aan de weinige kh, en de vele eiwitten. Ook onmiddelijk ziek gewordn terwijl ik dat het laatste jaar niet geweest ben. Ook weinig energie enzo maar daar is de laatste dagen alweer niets meer van te merken.
          Last edited by Spectral; 17-02-2014, 21:36.

Comment

's ochtens eet ik dus een volledig pakje kippewit (125gr).

's middags een kom groenten (sla,champignons, soms boontjes, zilveruitjes, tomaatjes) met een 200gr zalm (meestal, soms ook eens heilbot of magere hesp, maar ik verkies zalm omdat ik niet echt houd van die visoliecapsules).

's avonds eet ik 1a1.5 aardappel met groeten (meestal gewokte groeten, ajuin, paprika's, ...) met een stuk vlees (liefst kip)

voor het slapen gaan als ik honger heb magere kwark.

Probeer ook 4a5 van de 7 dagen cardio op nuchtere maag te doen.

Comment

vanmorgen 6.9kg, en we blijven gaan
              Denk dat ik morgenvroeg een leuk verrassing ga krijgen als ik op de weegschaal ga staan, weeg nu al minder als vanmorgen

geweldig dieet, kan het aan iedereen aanbevelen. Thx Dynobet

Comment

Pfft, wordt er toch wel een beetje jaloers van, al die resultaten...

Comment

vanmorgen dus 7.4kg kwijt. Had tegen bepaalde mensen gezegd dat ik 15kg wilde verliezen op 2 maanden waarop iedereen zei dat het onmogelijk was. Zit nu op 7.4 na 3 weken, dus op schema voorlopig.

@ Niels, je bent misschien jaloers op de resultaten maar je bent zeker niet jaloers als je ziet van welk gewicht en figuur ik begonnen ben .

Comment

Maar als je zo snel en veel afvalt raak je dan ook niet heel erg veel spier kwijt?

Comment

Originally posted by Spectral View Post
                      vanmorgen dus 7.4kg kwijt. Had tegen bepaalde mensen gezegd dat ik 15kg wilde verliezen op 2 maanden waarop iedereen zei dat het onmogelijk was. Zit nu op 7.4 na 3 weken, dus op schema voorlopig.

@ Niels, je bent misschien jaloers op de resultaten maar je bent zeker niet jaloers als je ziet van welk gewicht en figuur ik begonnen ben .

Ja das ook weer waar. Hoe lang ben je en wat was je vetpercentage aan het begin en nu?

Comment

volgens een huidplooimeting zat ik op 24% vet. Maar volgens mij was het vele hoger nog.
                        Ik ben 1m73.
                        ik ben vrij stevig gebouwd op 74kg zit (of zat, mits geen spierverlies) ik op een 9% vet.
                        Dat getal is dan ook mijn eerste doel en van daar zien we wel hoe ik eruit zie

Comment

ja das kut. Ik zal op een VP van een 20% ofzo zitten. 6 kilo vetmassa kwijt en ik ben klaar denk ik, wil terug naar een procent of 12.

Comment

Lukt krachttraining nog met jou voedingsschema?

Comment

En ook je algehele energie op een dag.. Ben je vaak moe of weinig energie?

*Sorry dat ik je zoveel vraag maar vind het interessant

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X