Ik sta stil met cutten wie kan mij helpen?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ik sta stil met cutten wie kan mij helpen?

Nadat ik een aantal kilo's en ook vet ben kwijt geraakt sta ik nu stil
    met cutten.
    Ik eet nu op mijn 3 trainingsdagen waar ik fullbody train met cardio.
    2000kcal Eiwit 150 Kh 225 Vet 55
    En op de andere dagen: Kcal 1600 eiwit 150 Kh 125 Vet 55

Weet iemand hoe ik nu verder kan afslanken want ik weet
    niet wat ik precies moet verlagen.

Alvast Bedankt

Hey Saar, hoe lang ben je al aan het cutten en hoeveel viel je gemiddeld ongeveer per week af in die periode?

Kan zijn dat je stofwisseling zich na een langere tijd cutten aanpast naar die 2000 kcal. Het kan dan helpen om tijdelijk weer even naar je onderhoudsniveau te eten om vervolgens weer terug te cutten. Even je stofwisseling weer op niveau brengen, anders kun je wel blijven verlagen met je kcals dat schiet aan het eind van de rit ook niet op...
    "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

Ik ben nu 5 weken aan het cutten en viel gemiddels
      1/2 kilo af.

Ik kan dat proberen idd maar mij kcal verlagen op de traingsdagen is
      dus geen idee?

Comment

Hey Saar,

Hoelang sta je al stil? soms is het zo dat je een weekje stil staat (of zelfs wat zwaarder wordt) en dat je daarna opeens uit het niets een hele kilo kwijt bent.

Als het 5 weken lang super ging en je verloor een pond per week, dan kan het niet zo zijn dat dit van de ene op de andere week niet meer werkt (zo snel past je stofwisseling zich niet aan en zeker niet zo abrupt). Vandaar de vraag hoe lang je al stil staat. Als dit pas een weekje is, zou ik gewoon doorgaan zoals je nu ook deed. De kans is heel groot dat er helemaal niets mis is en dat je gewoon even geduld moet hebben. Gewichtsverlies is niet altijd lineair.
        More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Originally posted by dynobet View Post
          Hey Saar,

Hoelang sta je al stil? soms is het zo dat je een weekje stil staat (of zelfs wat zwaarder wordt) en dat je daarna opeens uit het niets een hele kilo kwijt bent.

Als het 5 weken lang super ging en je verloor een pond per week, dan kan het niet zo zijn dat dit van de ene op de andere week niet meer werkt (zo snel past je stofwisseling zich niet aan en zeker niet zo abrupt). Vandaar de vraag hoe lang je al stil staat. Als dit pas een weekje is, zou ik gewoon doorgaan zoals je nu ook deed. De kans is heel groot dat er helemaal niets mis is en dat je gewoon even geduld moet hebben. Gewichtsverlies is niet altijd lineair.
          Bedankt voor je reactie! Het is idd pas een week
          dus ga gewoon zo verder zoals ik al deed.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X