Buikvet weg

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Buikvet weg

Hallo mensen,

sinds lange tijd dat ik weer kijk hier op bodynet. Ben me zojuist weer in aan het lezen, ondertussen wil ik jullie adviezen horen!

Ik ben 19 jaar oud en weeg 90kg. Ben niet dik, heb ongeveer 11% vet.
    Ik heb onderaan mijn buik, net onder de navel en aan de zijkant (die zogenaamde lovehandles) nog vet dat ik voor de zomer weg wil hebben. Door dit vet zie je mijn onderste buikspieren bijna niet (heeeel klein beetje maar). De bovenste 4 zijn opzich redelijk goed zichtbaar, maar ik wil dus echt die sixpack.

Wat ik nu doe, is deels op mijn eten letten. Ik moet gewoon eten wat de pot schaft thuis. Het enige wat ik echt doe is snoep/frisdrank/pizza/friet etc. weglaten. Ik pak wel whey shakes. Ook doe ik elke dag na het trainen een halfuur crosstrainen.

Wat ik wil weten: is dit voldoende om binnen nu en 2,5 maand ongeveer naar 9 of 10 % te gaan? Dat mijn onderste abs zichtbaar worden?

Alvast bedankt,

Luuk

PS: Ik train zo trouwens 5x per week, van maandag t/m vrijdag.
    Last edited by LUUUK; 15-04-2014, 17:47.

Originally posted by LUUUK View Post
    Hallo mensen,

sinds lange tijd dat ik weer kijk hier op bodynet. Ben me zojuist weer in aan het lezen, ondertussen wil ik jullie adviezen horen!

Ik ben 19 jaar oud en weeg 90kg. Ben niet dik, heb ongeveer 11% vet.
    Ik heb onderaan mijn buik, net onder de navel en aan de zijkant (die zogenaamde lovehandles) nog vet dat ik voor de zomer weg wil hebben.
    Hoe weet jij dat je vetpercentage 11% is en waarom moet dat vet nog vóór de zomer weg?

Post even je complete voeding- en trainingschema's hier. Zoveel mogelijk details graag.
    I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
    - Dave Tate

Comment

Ik heb dit laten meten in een winkel waar ze supplementen etc. verkopen.

Voedingsschema is het probleem, dat heb ik niet.

Ik eet smorgens 1 of 2 boterhammen, meestal met kaas / boterhamworst / heinz sandwich spread. Hierbij drink ik 1 glas halfvolle melk.

's Middags meestal tosties met kaas erop.

's Avonds wat 'mama' kookt. Denk hierbij aan een stuk vlees (kip, schnitzel, biefstuk), groeten (bloemkool, broccoli, bonen) en aardappelen. Geregeld ook sla er bij.

Met trainen hou ik het volgende aan:

- Maandag
      Borst + rug

- Dinsdag
      Benen

-Woensdag
      borst + schouders

- Donderdag
      biceps + triceps

- Vrijdag
      Biceps + triceps + schouders

Ik weet niet of je ook wil dat ik sets etc erbij zet? Na elke training dus een half uur crosstrainen.

Ik wil ook wel een foto posten met hoe ik er nu uitzie, of prive sturen.

Ik weet dat het allemaal niet zo spannend is wat hierboven staat. Het gaat zich vooral om de voeding, de training zelf heb ik zelf wel in de gaten wat ik moet doen.

Voor de zomer weg, omdat dit nog ongeveer 2,5 maand / 3 maand duurt. Lijkt me lang genoeg om dit vet nog kwijt te raken (deels). Of zit ik fout?

Het komt er een beetje op neer, is het voldoende om snoep/frisdrank/chips/pizza enzo weg te laten, hierbij cardio te doen en zo dus een lager vetpercentage te krijgen?

bedankt voor je reactie

Comment

Ja je kunt dat nog wegkrijgen, mits je een voeding schema volgt.
        Die kun je eenvoudig maken met de exel sheet uit het voedings topic.
        Je behoefte kun je daar ergens ook uitrekenen, het zijn de rood geschreven delen.
        Nu weet je bij lange na niet wat en hoeveel je ergens van binnenkrijgt.
        Je bent hier 3 jaar lid, dus kun je dat wel vinden lijkt mij.

Heb je dat gedaan kun je dat weer plaatsen om het te laten nazien door de voeding kenners hier.
        Je krijgt dan voldoende hulp om je voeding fijn te stemmen op jouw doel.

Comment

Hardstikke bedankt! Ja, ben 3 jaar lid ja maar dit is sinds 2,5 jaar weer dat ik er op kijk ofzo haha :P

Comment

11% en lovehandles?

Comment

Je eet veel te weinig, om af te vallen. ja dat klink raar maar is zo.
              Daarnaast slaat je trainingsschema echt nergens op. 2 dagen achter elkaar dezelfde spiergroepen? en maar 1 rustdag tussen borst?

Comment

Originally posted by LUUUK View Post
                Ik heb dit laten meten in een winkel waar ze supplementen etc. verkopen.

Voedingsschema is het probleem, dat heb ik niet.

Ik eet smorgens 1 of 2 boterhammen, meestal met kaas / boterhamworst / heinz sandwich spread. Hierbij drink ik 1 glas halfvolle melk.

's Middags meestal tosties met kaas erop.

's Avonds wat 'mama' kookt. Denk hierbij aan een stuk vlees (kip, schnitzel, biefstuk), groeten (bloemkool, broccoli, bonen) en aardappelen. Geregeld ook sla er bij.

Met trainen hou ik het volgende aan:

- Maandag
                Borst + rug

- Dinsdag
                Benen

-Woensdag
                borst + schouders

- Donderdag
                biceps + triceps

- Vrijdag
                Biceps + triceps + schouders

DE TRAINING HEB IK ZELF WEL IN DE GATEN WAT IK MOET DOEN
                Mag ik vragen hoe jij aan dit schema komt dan of heb je dat zelf samengesteld?
                Niet dat je daardoor niet verder afvalt,maar het is een redelijk slecht schema helaas.
                Buiten dat eet je inderdaad veel te weinig.
                DIVIDE ET IMPERA

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X