help.. buikvet!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

OT:

Heb je een foto van je huidige shape? Dat zal mij helpen om jou te adviseren.

Comment

Originally posted by Spectral View Post
      vandaar ook mijn reply, rustig joggen kan je proberen, al kan ik persoonlijk niet lopen aan lage hartslag.
      hardlopen aan lage hartslag lijkt me vrij onmogelijk of je moet een superatleet zijn.
      Ik ben geen super atleet heb wel een redelijke conditie, maar lage hartslag pak ik vaak door rustiger aan te doen en vooral te concentreren op m'n ademhaling.

Comment

Originally posted by generation_iron View Post
        Welk boek heb jij gelezen Fabeltjeskrant?
        Lachen met jou.. ik neem aan dat jij het beter weet? Ik vind het persoonlijk onzin dat je alleen maar vet moet verbranden met krachttraining. Ik zie zo veel van die gasten die kilo's wegpompen en vervolgens met een slakkengangetje op de crosstrainer gaan staan, omdat ze de conditie van lik-me-vestje hebben.

Comment

Originally posted by Cinemaniak View Post
          Lachen met jou.. ik neem aan dat jij het beter weet? Ik vind het persoonlijk onzin dat je alleen maar vet moet verbranden met krachttraining. Ik zie zo veel van die gasten die kilo's wegpompen en vervolgens met een slakkengangetje op de crosstrainer gaan staan, omdat ze de conditie van lik-me-vestje hebben.
          Ik weet het ook beter

Waar zie je ons schrijven dat je alleen vet moet verbranden dmv krachttraining? Is een aanname van je.
          Mijn reply en die van Pescatore gaat over jouw dubbele efficientie bullshit verhaal

Comment

Nooit nuchter cardio doen. Helemaal niet als natural.
            Eating more food than your body can use to build muscle will simply lead to more body fat being gained.

Comment

en waarom is dat Ruhl? (niet dat ik dat zo graag zou willen of zo. Maar wil altijd wijzer worden )
              ik zal nooit meer zeggen dat ik geen buikspieren heb

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X