Hulp nodig in cutten !

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hulp nodig in cutten !

Ik ben 19jaar, weeg 66kg en ben 1,73meter groot.

ik train 5 keer per week mijn schema ziet er als volgt uit:
    Maandag: Borst, schouders
    Dinsdag: Rug
    Woensdag: Armen
    Donderdag: Benen
    Vrijdag: Borst

ik doe altijd 4 a 5 oefeningen per spiergroep met 4 sets van 8 tot 10herhalingen.

Mijn voeding ziet er zo uit:
    Smorgens: 2 eitjes of havermout, eiwitshake
    10uur: Portie noten of yoghurt
    Smiddags: Kipfilet met rijst of pasta of potje tonijn, eiwtishake
    16uur: Stuk fruit
    Savonds: Biefstuk, kipfilet of vis met aardappelen
    Voor het slapen gaan: potje quark

Ik probeer 170gram eiwitten per dag in te nemen

Nu wil ik mijn vetpercentage verlagen naar 8%; mijn percentage is nu ongeveer 13%, zodat mijn spieren betere definitie krijgen maar ik wil geen spier verlies lijden.

Ik zou graag wat tips hebben voor een een beter schema ?

Waarom train je je borst vaker dan de rest? 4 of 5 oefeningen x 4 setjes van 8-10 reps is erg veel hoor. Ik zou het voor de grote spieren (borst, rug, benen) houden op 4 oefeningen van 3 of 4 setjes en de kleine spieren 3 oefeningen van 3 setjes.

Persoonlijk zou ik als ik jou was niet gaan cutten, je weegt al niet zoveel en hebt dus ook niet erg veel massa. Dan blijft er nog minder over.

Comment

Ik wil een betere, bredere borst. ik had gelezen dat je je zwakste spiergroep meer aandacht moet geven ?
      Ik wil gwn mijn vetpercentage omlaag voor meer definitie, buikspieren bijvoorbeeld zie je alleen vanaf de 10%.

Wat zou ik dan moeten veranderen ?

Comment

Hallo.
        Je ziet abs alleen als je (ontwikkelde) abs hebt.
        Met jouw lengte en gewicht zou ik de komende tijd(jaren?) niet eens aan cutten denken.
        Of wil je het voor de zomer doen?

Je schema is ook niet ideaal, als je dinsdag bij je rug he armen(vooral biceps) belast en dan woensdag weer armen gaat trainen, is niet ideaal.

Vul ook bij de stickies voeding eens het voedingsschema in, dan kan je pas zien of je genoeg eet.
        DIVIDE ET IMPERA

Comment

Originally posted by rainman View Post
          Hallo.
          Je ziet abs alleen als je (ontwikkelde) abs hebt.
          Met jouw lengte en gewicht zou ik de komende tijd(jaren?) niet eens aan cutten denken.
          Of wil je het voor de zomer doen?

Je schema is ook niet ideaal, als je dinsdag bij je rug he armen(vooral biceps) belast en dan woensdag weer armen gaat trainen, is niet ideaal.

Vul ook bij de stickies voeding eens het voedingsschema in, dan kan je pas zien of je genoeg eet.
          neen niet perse voor de zomer, maar je ziet alleen mijn bovenste buikspieren en niet de 2 onderste die zou ik dus graag ook willen, het is demotiverend als je abs traint en die maar niet komen door het laagje vet erover !

Is er geen manier omdat laagje vet weg te werken en niet te cutten ?

Comment

Originally posted by commanderblack View Post
            the trick is you stop looking for tricks and do what you're suppose to

Comment

neen niet perse voor de zomer, maar je ziet alleen mijn bovenste buikspieren en niet de 2 onderste die zou ik dus graag ook willen, het is demotiverend als je abs traint en die maar niet komen door het laagje vet erover !

Liposuctie!

Comment

Er is een manier, maar aangezien je nu ook al erg op de gok eet denk ik niet dat dit voor je weggelegd is. Je zou je vvm kunnen vergroten door te spelen met op en onder onderhoud te eten. Beetje het recomp prinicipe. Persoonlijk zou ik deze weg niet inslaan, ga gewoon clean bulken en gooi er volgend jaar een cut in. "iets met skinny guys en abs'

Comment

Werk maar eerst goed aan je spiermassa. Zorg dat de spieren goed groeien zonder overschotten in je voeding.
                  Je zal dan uiteindelijk ook wel droger worden, maar met body.
                  Als je dan een keer te droog wordt ga je eventueel ff paar weekjes bulken of je past de voeding aan omdat je onderhoudsbehoefte verhoogd is.

laagje vet wegwerken zonder cutten?
                  Als je goed droog bent met spiermassa zie je cuts..... dus cutten ....
                  1e Masters Superbody YBF 2011!
                  Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X