Voedingsschema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by niet_hier View Post
    hoe bedoel je?

Comment

Originally posted by Jappe View Post
      hoe bedoel je?
      Volgens mij ben jij het echt :P
      Hij stuurt je een link door, klik eens op het laatste deel van die zin... haha die Jappe

Comment

Tja, dat is het nadeel van de settings van dit forum: een link is moeilijk te onderscheiden van gewone tekst. Er zit maar erg weinig kleurverschil tussen beiden. En ik ben te lui om zelf de kleur van de letters (of de grootte) aan te passen.
        Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

Originally posted by generation_iron View Post
          Volgens mij ben jij het echt :P
          Hij stuurt je een link door, klik eens op het laatste deel van die zin... haha die Jappe
          ik ben echt iemand anders.. Ik ben nog maar net op dit soort forums bezig dus..
          mja heb u hulp al niet meer nodig.. als jij niet beter weet dan op ieders zijn topic belachelijke commentaar te geven ipv gewoon even te helpen moet je dat vooral doen.. Ik heb er totaal geen baat bij bij uwe zever

Comment

Ik weet zeker dat jij het bent, al helemaal door het laatste stukje tekst van je. Manier van schrijven komt precies overeen. Maar maakt niet uit joh, doe wel of je het niet bent Maakt me verder niet uit hoor, Jappe was wel een topper maar maakte gewoon af en toe van die opmerkingen... kon er wel om lachen!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X