28 naar 10

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• 28 naar 10

Hallo bodynetters
    Ik ben vanaf februari aan het cutten voor het eerst in me leven.
    Ben nu 33 en heb altijd alles kunnen vreten zoveel als ik wil zonder ooit
    maar iets dikker te worden.
    Maar laatste jaren is dat ineens veranderd alle cliches waren toch waar en ik ben zonder dat ik het doorhad naar 28 % vet gestegen.
    Dus na toch maar toe gegeven te hebben dat ik een behoorlijk buikje had ben ik gaan proberen af te vallen.
    Helemaal volgens de bodynet guide elke dag iets onder mijn verbruik gaan eten en zo langzaam beetje voor beetje iets af te vallen
    Op dit moment zit ik al een tijdje rond de 15 %
    Ik ben 1.68 en weeg nu tussen de 65 en 67 kilo
    Maar elke keer als ik iets onder de 65 kilo kom krijg ik een niet te weestane vreetbui
    En eet ik er zo 2 to 3 kilo bij in een half uurtje soms zelfs als ik zowat nix eet
    Ik vroeg me af of jullie niet wat trucjes weten om daar toch beter mee om te kunnen gaan
    Want ik vind het zo zonde om elke keer weer terug bij af te zijn !!

oja en wilde ook nog vragen omdat het vanaf je 30e ongeveer normaal is om een vetpercentage van 20 to 25 % te hebben is het dan niet slecht voor je om een vetpercentage van 15 % aan te houden
    Aangezien je dan zowat nix kan eten en je altijd aan je low kcal en veel eiwit dieet moet houden !

Comment

Wat is normaal? Als mollig zijn normaal is, zou je dan mollig willen zijn? 15% is prima. Schijnt dat als je ruim onder de 10% komt er wellicht wat gezondheidsproblemen kunnen optreden (meer van horen zeggen).

Dat je een vreetbui krijgt lijkt mij eerder persoonlijk. Zal ook niets te maken hebben met het feit dat je 65kg weegt. Gewoon jezelf inhouden qua kcal. Je mag best junken, maar zorg dat je gewoon binnen je kcal blijft of niet te ver daar vandaan. Je kunt met één vreetbui een hele week hongerlijden verpesten. Is dat het je waard?

Comment

Ja precies dat is het dus absoluut niet waard.
        Maar ik kan mezelf zo moeilijk inhouden als ik eenmaal echt zon vreetkick heb
        Ik sterf gewoon letterlijk van de honger
        en 15 % is inderdaad primA maar ik zit echt op zon punt dat als ik ook maar iets teveel eet
        dan kom ik gelijk twee kilo aan en ik wil liefst iets lager zitten zodat ik een klein foutje kan maken en niet gelijk
        teveel naar me zin weeg !

Comment

Wel grappig dat je lengte en gewicht bijna helemaal overeenkomt. Buiten leeftijd is anders.

Comment

wat bedoel je met buiten leeftijd is anders

Comment

Originally posted by nitraat View Post
              Ja precies dat is het dus absoluut niet waard.
              Maar ik kan mezelf zo moeilijk inhouden als ik eenmaal echt zon vreetkick heb
              Ik sterf gewoon letterlijk van de honger
              en 15 % is inderdaad primA maar ik zit echt op zon punt dat als ik ook maar iets teveel eet
              dan kom ik gelijk twee kilo aan en ik wil liefst iets lager zitten zodat ik een klein foutje kan maken en niet gelijk
              teveel naar me zin weeg !
              Die twee kilo is vooral vocht. 2 kilo vet erbij eten is 15400 kcal, dus dat red je niet in een dagje.

Ben je niet gewoon al te lang aan het dieten? Je kunt het ondertussen onderbreken met een clean bulk om daarna weer verder te gaan. Je moet het mentaal wel vol kunnen houden.

Daarnaast, doe je cardio? Als je die kcal er weer bij eet dan kan dat ook een aardig verschil maken.

Comment

Wat is je huidige dieet en wat heb je allemaal gedaan om af te vallen?
                I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                - Dave Tate

Comment

Waarschijnlijk is je voeding k...
                  probeert vast af te halen door niks te eten?

drop je voedings schema
                  Eating more food than your body can use to build muscle will simply lead to more body fat being gained.

Comment

zoals in me eerste bericht staat ben ik van 28 naar 15 % gegaan en heb dat gedaan door elke dag ietsje onder me kcal te gaan eten.Als ik wilde afvallen door niet te eten had ik waarschijnlijk al veel eerder jojo effect gehad.
                    Ik heb geen voedingschema gebruikt maar ik ben op vaste tijden gaan eten zonder tussendoor iets te nemen en het belangrijkste heb s'avonds nix meer te eten genomen.
                    en ik ben heel veel gaan sporten 3 x per week hardlopen ,veel fietsen op me racefiets,touwtje springen , en ben gaan kickboksen
                    Elke ochtend als ik uit bed kom weeg ik me
                    En zo ben ik beetje bij beetje afgevallen
                    Gewoon op gevoel en dat ging eigenlijk best goed !
                    Last edited by nitraat; 19-06-2014, 18:41.

Comment

Slecht voedingsschema dus

s'avonds niks meer??
                      Eating more food than your body can use to build muscle will simply lead to more body fat being gained.

Comment

Originally posted by Ruhl View Post
                        Slecht voedingsschema dus
                        Originally posted by Ruhl View Post

s'avonds niks meer??

na het avond eten niet nee

Comment

Maar waarom?
                          Eten = brandstof

Comment

Originally posted by nitraat View Post
                            zoals in me eerste bericht staat ben ik van 28 naar 15 % gegaan en heb dat gedaan door elke dag ietsje onder me kcal te gaan eten.Als ik wilde afvallen door niet te eten had ik waarschijnlijk al veel eerder jojo effect gehad.
                            Ik heb geen voedingschema gebruikt maar ik ben op vaste tijden gaan eten zonder tussendoor iets te nemen en het belangrijkste heb s'avonds nix meer te eten genomen.
                            en ik ben heel veel gaan sporten 3 x per week hardlopen ,veel fietsen op me racefiets,touwtje springen , en ben gaan kickboksen
                            Elke ochtend als ik uit bed kom weeg ik me
                            En zo ben ik beetje bij beetje afgevallen
                            Gewoon op gevoel en dat ging eigenlijk best goed !
                            Betekent dat op gevoel eten ook dat je niet eens weet wat je gegeten hebt? At jij dan met je ogen dicht en een prop katoen in je neus?
                            I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                            - Dave Tate

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                            X