Hallo bodynetters
Ik ben vanaf februari aan het cutten voor het eerst in me leven.
Ben nu 33 en heb altijd alles kunnen vreten zoveel als ik wil zonder ooit
maar iets dikker te worden.
Maar laatste jaren is dat ineens veranderd alle cliches waren toch waar en ik ben zonder dat ik het doorhad naar 28 % vet gestegen.
Dus na toch maar toe gegeven te hebben dat ik een behoorlijk buikje had ben ik gaan proberen af te vallen.
Helemaal volgens de bodynet guide elke dag iets onder mijn verbruik gaan eten en zo langzaam beetje voor beetje iets af te vallen
Op dit moment zit ik al een tijdje rond de 15 %
Ik ben 1.68 en weeg nu tussen de 65 en 67 kilo
Maar elke keer als ik iets onder de 65 kilo kom krijg ik een niet te weestane vreetbui
En eet ik er zo 2 to 3 kilo bij in een half uurtje soms zelfs als ik zowat nix eet
Ik vroeg me af of jullie niet wat trucjes weten om daar toch beter mee om te kunnen gaan
Want ik vind het zo zonde om elke keer weer terug bij af te zijn !!
Ik ben vanaf februari aan het cutten voor het eerst in me leven.
Ben nu 33 en heb altijd alles kunnen vreten zoveel als ik wil zonder ooit
maar iets dikker te worden.
Maar laatste jaren is dat ineens veranderd alle cliches waren toch waar en ik ben zonder dat ik het doorhad naar 28 % vet gestegen.
Dus na toch maar toe gegeven te hebben dat ik een behoorlijk buikje had ben ik gaan proberen af te vallen.
Helemaal volgens de bodynet guide elke dag iets onder mijn verbruik gaan eten en zo langzaam beetje voor beetje iets af te vallen
Op dit moment zit ik al een tijdje rond de 15 %
Ik ben 1.68 en weeg nu tussen de 65 en 67 kilo
Maar elke keer als ik iets onder de 65 kilo kom krijg ik een niet te weestane vreetbui
En eet ik er zo 2 to 3 kilo bij in een half uurtje soms zelfs als ik zowat nix eet
Ik vroeg me af of jullie niet wat trucjes weten om daar toch beter mee om te kunnen gaan
Want ik vind het zo zonde om elke keer weer terug bij af te zijn !!
Comment