Afvallen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Afvallen

Beste leden,

Na een tijdje non active te zijn ga ik er terug invliegen ! Toen ik begon op dit forum woog 119 kg en toen trainde ik 3x per week. Nu na een lange tijd niet te fitnessen en nog altijd op mijn voeding aan het letten weeg ik nog 113 kg. Kzou graag een goed eetschema en trainingsschema moeten hebben zodat ik blijf afvallen maar dat mijn massa ook toeneemt.

Zou iemand mij hierbij kunnen helpen?

alvast bedankt!

Voor niks gaat de zon op Ik zou de stickies een doornemen en dan zou je in staat moeten zijn om een voedingsschema in elkaar te zetten. Wij checken het wel voor je
    Ik doe een gok

Comment

Ok ik zal zo goed mogelijk een voedingschema opstellen.

Ontbijt: 1 banaan en een kom havermout met magere melk
      10 uur: 1 snede volkoren brood met kippenfilet en een halve liter water.
      12 uur: 2 snede brood met ham of mager beleg en terug een halve liter water.
      16 uur: 2 eiwit pannekoeken van het huismerk van bodylab.nl
      18h: een maaltijd vervanger van de kruidvat bereid met magere melk
      19h training ( 1 liter water)

Ik neem ook nog cla van het huismerk van bodylab ik weet niet als dit goed is maar ik ben hier voor te leren

Comment

Originally posted by fielover View Post
        Ok ik zal zo goed mogelijk een voedingschema opstellen.

Ontbijt: 1 banaan en een kom havermout met magere melk
        10 uur: 1 snede volkoren brood met kippenfilet en een halve liter water.
        12 uur: 2 snede brood met ham of mager beleg en terug een halve liter water.
        16 uur: 2 eiwit pannekoeken van het huismerk van bodylab.nl
        18h: een maaltijd vervanger van de kruidvat bereid met magere melk
        19h training ( 1 liter water)

Ik neem ook nog cla van het huismerk van bodylab ik weet niet als dit goed is maar ik ben hier voor te leren
        tja hier valt weinig aan te helpen vul het in een excelbestandje van deze site zodat de voedingswaarde er ook bijstaan en maaltijdvervangers zijn niet de beste keuze.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X