Voeding/Beweging Afvallen Vrouw (Goed?)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Het hoeft wat mij betreft niet zo vaag te zijn.
    Ik heb ook cardio overdag gedaan , daarna wat anders geprobeerd om het proces te versnellen , 's ochtends dus.
    Heb er geen onderzoek van gemaakt met bloed analyses ofzoiets mocht je je dat afvragen , maar gewoon is geprobeerd.
    Ik merkte dus gewoon dat het sneller ging voor mijn gevoel , dan wat ik er voor deed aan cardio.

    Laat ik het omdraaien , waarom zou het volgens jullie niet werken dan ?

    Denk niet dat het echt interessant wordt deze discussie voor TS trouwens.
    Zij kan doen en laten wat ze wil natuurlijk , maar wat raden jullie haar aan in haar vragen?

    Comment


    • #62
      Originally posted by Lethal View Post
      Het hoeft wat mij betreft niet zo vaag te zijn.
      Ik heb ook cardio overdag gedaan , daarna wat anders geprobeerd om het proces te versnellen , 's ochtends dus.
      Heb er geen onderzoek van gemaakt met bloed analyses ofzoiets mocht je je dat afvragen , maar gewoon is geprobeerd.
      Ik merkte dus gewoon dat het sneller ging voor mijn gevoel , dan wat ik er voor deed aan cardio.

      Laat ik het omdraaien , waarom zou het volgens jullie niet werken dan ?

      Denk niet dat het echt interessant wordt deze discussie voor TS trouwens.
      Zij kan doen en laten wat ze wil natuurlijk , maar wat raden jullie haar aan in haar vragen?
      Ik denk dat het prima werkt. Niks mis met fasted cardio, de vraag is werkt het beter? Als dat niet zo is dat kun je alsnog ervoor kiezen om het te doen, waarom niet?

      Maar kennelijk zijn er mensen geweest die het op een wat grotere schaal hebben getest en daarbij alle overige variabelen gelijk hebben gehouden. Daaruit komt naar voren dat het geen verschil zou maken. Als iemand dan daarnaast ook nog met een heel plausibele uitleg komt dan ben ik sceptisch als iemand zegt "ja maar voor mij werkt het wel, dat gevoel heb ik".

      Dat bedoel ik niet naar jou persoonlijk overigens hoor. Als jij een routine of systeem hebt dat voor jou werkt en je voelt je er prettig bij, goeie situatie. Niks mis mee.

      Ik ben zelf echter eerder te overtuigen met data en ratio. Als gekwalificeerde mensen in een gecontroleerde omgeving iets uitzoeken en daaruit duidelijke resultaten naar voren komen dan vind ik het dom als ik dan mijn eigen ervaringen gebruik die in onder veel minder geschikte voorwaarden zijn getest om dat te betwisten omdat ik weet dat ik geen goede voorwaarden heb om conclusies te trekken uit mijn bevindingen. En "eigen" ervaring is ook niks meer of minder dan een onderzoek, alleen dan door jezelf opgezet in het klein.

      Wat ik bedoel te zeggen concreet is: als ik wil cutten en ik heb een routine voor mezelf waarbij ik 10 pannekoeken eet per dag en het werkt als een tierelier, dan doe ik dat. Zou dom zijn om het niet te doen, het werkt namelijk. Maar ik zal dan inhoudelijk in een discussie erover niet gaan beargumenteren dat mijn pannekoeksysteem werkt om bepaalde redenen, laat staan het gaan verdedigen met argumenten die ik niet heb.

      Nogmaals, niet op jou gericht heb het gewoon over eigen ervaringen in het algemeen. Mensen breken daar vaak zonder argumenten een discussie mee af. Ik vraag me persoonlijk nooit af wat werkt, ik wil weten wat het beste werkt en vooral hoe dat dan functioneert.
      Last edited by pescatore; 17-10-2014, 00:41.
      Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

      Comment


      • #63
        Waarom de mythe genaamd 'fasted cardio', oftewel cardio op lege maag, lulkoek is:

        - Je hebt minder energie dus je zal minder energie verbranden

        - Het is aangetoond dat je lichaam dubbel zo veel stikstof verliest wanneer je op lege maag traint. Stikstof (N) is karakteristiek voor eiwitten. In vetten en koolhydraten zit geen N. Eiwitten zijn de enige bron van stikstof waar je lichaam wat mee kan. Je maag is leeg, waar komen die stikstofdeeltjes dan vandaan? Uit eiwitten, je eigen spieren spieren welteverstaan. Ideaal dus wanneer je je spiermassa wilt behouden (not srs).

        -Ver verbranden bestaat uit twee reacties. Lipolyse en oxidatie. In jip en janneketaal: Lipolyse is het losmaken van vetcellen uit voeding en je lichaamsvet. Dit vet wordt gemobiliseerd en komt in je bloedbaan terecht.
        Via je bloed gaan de vetten naar je hart en je andere spieren alwaar het wordt geoxideerd (verbrand). Cardio op lege maag zorgt voor een grotere toename in lipolyse dan andere vormen van cardio. Er komen dus meer vet in je bloedbaan dan bij normale cardio. Echter, het bevordert niet de hoeveelheid vet dat geoxideerd wordt. Vet in de bloedbaan dat niet geoxideerd wordt, wordt weer gewoon opgeslagen als lichaamsvet. Cardio op nuchtere maag heeft dus geen gunstiger effect dan normale cardio op het daadwerkelijk verbranden van vetcellen.

        Hoe erg je ook geloof dat het werk. Cardio op lege maag werkt dus niet in je voordeel. Het heeft zelf een averechts effect.
        BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

        Comment


        • #64
          Gus banned? En Pescatore "in between bans"? Wat is er aan de hand?

          Comment


          • #65
            Originally posted by Dynamix View Post
            Gus banned? En Pescatore "in between bans"? Wat is er aan de hand?
            Niks hoor, je kan zelf je onderschrift wijzigen.
            BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

            Comment


            • #66
              [COLOR=rgba(0, 0, 0, 0.701961)]Langdurig op de bank hangen , achter je computer zitten of gewoon stil zitten krijg je volgens wetenschappers ook een hogere kans van kanker van.[/COLOR]
              [COLOR=rgba(0, 0, 0, 0.701961)]Ook hartfalen , overgewicht en suikerziekte kan je er van krijgen.[/COLOR]
              [COLOR=rgba(0, 0, 0, 0.701961)]En dat kwam uit een onderzoek van 4 miljoen mensen.[/COLOR]
              [COLOR=rgba(0, 0, 0, 0.701961)]Als je dat onderzoek mag geloven zouden alle mensen met kantoorbanen de 80 niet eens halen en kan je bodynet beter vermijden als je gezond wilt leven.[/COLOR]
              [COLOR=rgba(0, 0, 0, 0.701961)]
              [/COLOR]
              [COLOR=rgba(0, 0, 0, 0.701961)]Ook schijnt het volgens onderzoek zo te zijn dat slimme mensen , mensen met een hoger IQ , later naar bed toe gaan dan minder slimme mensen.[/COLOR]
              [COLOR=rgba(0, 0, 0, 0.701961)]Dus hoe later je naar bed gaat , hoe slimmer je bent.[/COLOR]
              [COLOR=rgba(0, 0, 0, 0.701961)]Ze zeggen ook dat mensen die laat naar bed toe gaan meer nieuwsgieriger , meer open minded en meer creatiever zijn.[/COLOR]
              [COLOR=rgba(0, 0, 0, 0.701961)]Hier hebben 14.000 mensen aan mee gedaan.[/COLOR]
              [COLOR=rgba(0, 0, 0, 0.701961)]
              [/COLOR]
              [COLOR=rgba(0, 0, 0, 0.701961)]Ook is een gebroken relatie slecht voor je gezondheid volgens onderzoek.[/COLOR]
              [COLOR=rgba(0, 0, 0, 0.701961)]Dus we kunnen mekaar beter niet tegenspreken en onze eigen bescheiden mening voor ons houden mocht die wat afwijken van de ander , want straks worden we nog ziek.[/COLOR]
              [COLOR=rgba(0, 0, 0, 0.701961)]Want de chemische stoffen die vrij komen in een relatie zijn erg goed voor ons , dit onderzoek heeft 16 jaar geduurd.[/COLOR]
              [COLOR=rgba(0, 0, 0, 0.701961)]
              [/COLOR]
              [COLOR=rgba(0, 0, 0, 0.701961)]Ik ben ondanks al die onderzoeken gewoon van mening dat een gezondere levensstijl loont.[/COLOR]
              [COLOR=rgba(0, 0, 0, 0.701961)]
              [/COLOR]
              [COLOR=rgba(0, 0, 0, 0.701961)]Ben nou wel benieuwd wat TS het beste zou kunnen doen in jullie ogen ?[/COLOR]
              [COLOR=rgba(0, 0, 0, 0.701961)]Wanneer zou het wel lonen om cardio te doen ?[/COLOR]
              [COLOR=rgba(0, 0, 0, 0.701961)]En hoe lang en met welke intensiteit ?[/COLOR]
              [COLOR=rgba(0, 0, 0, 0.701961)]Wat is de beste manier nou dan eind 2014 volgens onderzoek ?[/COLOR]

              Comment


              • #67
                Pfff , wazig hoor !

                Hier nog een keer mijn tekst :

                [COLOR=rgba(0, 0, 0, 0.701961)]Langdurig op de bank hangen , achter je computer zitten of gewoon stil zitten krijg je volgens wetenschappers ook een hogere kans van kanker van.[/COLOR]
                [COLOR=rgba(0, 0, 0, 0.701961)]Ook hartfalen , overgewicht en suikerziekte kan je er van krijgen.[/COLOR]
                [COLOR=rgba(0, 0, 0, 0.701961)]En dat kwam uit een onderzoek van 4 miljoen mensen.[/COLOR]
                [COLOR=rgba(0, 0, 0, 0.701961)]Als je dat onderzoek mag geloven zouden alle mensen met kantoorbanen de 80 niet eens halen en kan je bodynet beter vermijden als je gezond wilt leven.[/COLOR]
                [COLOR=rgba(0, 0, 0, 0.701961)]
                [/COLOR]
                [COLOR=rgba(0, 0, 0, 0.701961)]Ook schijnt het volgens onderzoek zo te zijn dat slimme mensen , mensen met een hoger IQ , later naar bed toe gaan dan minder slimme mensen.[/COLOR]
                [COLOR=rgba(0, 0, 0, 0.701961)]Dus hoe later je naar bed gaat , hoe slimmer je bent.[/COLOR]
                [COLOR=rgba(0, 0, 0, 0.701961)]Ze zeggen ook dat mensen die laat naar bed toe gaan meer nieuwsgieriger , meer open minded en meer creatiever zijn.[/COLOR]
                [COLOR=rgba(0, 0, 0, 0.701961)]Hier hebben 14.000 mensen aan mee gedaan.[/COLOR]
                [COLOR=rgba(0, 0, 0, 0.701961)]
                [/COLOR]
                [COLOR=rgba(0, 0, 0, 0.701961)]Ook is een gebroken relatie slecht voor je gezondheid volgens onderzoek.[/COLOR]
                [COLOR=rgba(0, 0, 0, 0.701961)]Dus we kunnen mekaar beter niet tegenspreken en onze eigen bescheiden mening voor ons houden mocht die wat afwijken van de ander , want straks worden we nog ziek.[/COLOR]
                [COLOR=rgba(0, 0, 0, 0.701961)]Want de chemische stoffen die vrij komen in een relatie zijn erg goed voor ons , dit onderzoek heeft 16 jaar geduurd.[/COLOR]
                [COLOR=rgba(0, 0, 0, 0.701961)]
                [/COLOR]
                [COLOR=rgba(0, 0, 0, 0.701961)]Ik ben ondanks al die onderzoeken gewoon van mening dat een gezondere levensstijl loont.[/COLOR]
                [COLOR=rgba(0, 0, 0, 0.701961)]
                [/COLOR]
                [COLOR=rgba(0, 0, 0, 0.701961)]Ben nou wel benieuwd wat TS het beste zou kunnen doen in jullie ogen ?[/COLOR]
                [COLOR=rgba(0, 0, 0, 0.701961)]Wanneer zou het wel lonen om cardio te doen ?[/COLOR]
                [COLOR=rgba(0, 0, 0, 0.701961)]En hoe lang en met welke intensiteit ?[/COLOR]
                [COLOR=rgba(0, 0, 0, 0.701961)]Wat is de beste manier nou dan eind 2014 volgens onderzoek ?[/COLOR]

                Comment


                • #68
                  Poging 3 , komt ie dan he..

                  Langdurig op de bank hangen , achter je computer zitten of gewoon stil zitten krijg je volgens wetenschappers ook een hogere kans van kanker van.
                  Ook hartfalen , overgewicht en suikerziekte kan je er van krijgen.
                  En dat kwam uit een onderzoek van 4 miljoen mensen.
                  Als je dat onderzoek mag geloven zouden alle mensen met kantoorbanen de 80 niet eens halen en kan je beter bodynet beter vermijden als je gezond wilt leven.


                  Ook schijnt het volgens onderzoek zo te zijn dat slimme mensen , mensen met een hoger IQ , later naar bed toe gaan dan minder slimme mensen.
                  Dus hoe later je naar bed toe gaat , hoe slimmer je bent.
                  Ze zeggen ook dat mensen die laat naar bed toe gaan meer nieuwsgieriger , meer open minded en meer creatiever zijn.
                  Hier hebben 14.000 mensen aan mee gedaan.


                  Ook is een gebroken relatie slecht voor je gezondheid volgens onderzoek.
                  Want de chemische stoffen die vrijkomen in een relatie zijn erg goed voor ons , dit onderzoek heeft 16 jaar geduurd.
                  Een relatie doorbreken wordt je ziek van.


                  Ik ben ondanks al die onderzoeken gewoon van mening dat een gezondere levensstijl loont.

                  Ben nou wel benieuwd wat TS het beste zou kunnen doen in jullie ogen ?
                  Wanneer zou het wel lonen om cardio te doen ?
                  En hoe lang en met welke intensiteit?
                  Wat is de beste manier nou dan eind 2014 volgens onderzoek?

                  Comment


                  • #69
                    Originally posted by Lethal View Post
                    Poging 3 , komt ie dan he..

                    Langdurig op de bank hangen , achter je computer zitten of gewoon stil zitten krijg je volgens wetenschappers ook een hogere kans van kanker van.
                    Ook hartfalen , overgewicht en suikerziekte kan je er van krijgen.
                    En dat kwam uit een onderzoek van 4 miljoen mensen.
                    Als je dat onderzoek mag geloven zouden alle mensen met kantoorbanen de 80 niet eens halen en kan je beter bodynet beter vermijden als je gezond wilt leven.


                    Ook schijnt het volgens onderzoek zo te zijn dat slimme mensen , mensen met een hoger IQ , later naar bed toe gaan dan minder slimme mensen.
                    Dus hoe later je naar bed toe gaat , hoe slimmer je bent.
                    Ze zeggen ook dat mensen die laat naar bed toe gaan meer nieuwsgieriger , meer open minded en meer creatiever zijn.
                    Hier hebben 14.000 mensen aan mee gedaan.


                    Ook is een gebroken relatie slecht voor je gezondheid volgens onderzoek.
                    Want de chemische stoffen die vrijkomen in een relatie zijn erg goed voor ons , dit onderzoek heeft 16 jaar geduurd.
                    Een relatie doorbreken wordt je ziek van.


                    Ik ben ondanks al die onderzoeken gewoon van mening dat een gezondere levensstijl loont.

                    Ben nou wel benieuwd wat TS het beste zou kunnen doen in jullie ogen ?
                    Wanneer zou het wel lonen om cardio te doen ?
                    En hoe lang en met welke intensiteit?
                    Wat is de beste manier nou dan eind 2014 volgens onderzoek?
                    Nee gast, jij hangt je eigen conclusies aan zaken, dat is heel wat anders Snap niet zo goed wat je punt nou eigenlijk is.

                    As for TS, ik ben daar altijd heel simpel in. Maak een basis van voeding als uitgangspunt, voeg er degelijke training aan toe. Kijk naar je resultaten en pas indien nodig aan. Hier staat een redelijke opzet naar mijn idee: Vetverlies Voor Dummies

                    Je kan best cardio toevoegen dat is altijd wel prima maar niet noodzakelijk. Fasted cardio is niet nodig maar als dat je ding is, waarom niet. Uiteindelijk is het gewoon een extra wapen dat je kan inzetten tegen vetverlies maar de bulk van het werk komt gewoon uit goede afstelling van je voeding.
                    Last edited by pescatore; 17-10-2014, 16:12.
                    Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

                    Comment


                    • #70
                      Originally posted by Dynamix View Post
                      Gus banned? En Pescatore "in between bans"? Wat is er aan de hand?
                      Geen zorgen Dynamix, voorlopig nog niet haha
                      Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

                      Comment


                      • #71
                        Allereerst bedankt allemaal voor de levendige discussie. Wat betreft mijn visie hierop: Er is geen goed of fout. Natuurlijk zijn er een aantal essentiële basisprincipes die belangrijk zijn en wel degelijk bewezen zijn. Maar de ene studie zal zeggen dat het werkt, de ander zal het weerleggen. Het zal altijd per individu verschillen dus ook al werkt iets wel het kan nog voor een ander niet werken. Maar zal er niet verder over uitweiden haha J.

                        Ochtendcardio: No go. Ben ten eerste geen ochtendmens en hardlopen op de lege maag, nee niks voor mij! Ik hou het bij mn 20 minuutjes cardio na KT. Dit voelt goed voor me en ik doe het op geleide van mn lichaam. Als ik me helemaal heb ‘leeggepompt’ dan zal ik iets minder intensief of minder lang doen. Misschien dat ik later nog een extra dag ga trainen en daar cardio van maak.. Maar voor nu blijft het bij 3x per weer uurtje KT + 20 min cardio.

                        Heb nog wel een vraagje over een opmerking die gemaakt is door Lethal: “TS moet het zelf weten natuurlijk allemaal , maar 1500 kcal weg eten per dag en dan ook nog die workout shakes , persoonlijk zou ik het niet doen.” Okeeee; waarom niet? Teveel kcal of wat bedoel je?

                        Ik zit op 1300-1600 kcal per dag. Ik krijg vaak 2g eiwit / kilogram lichaamsgewicht binnen. Let nu ook beter op m’n vetten (iets meer) en koolhydraten (iets minder), zoals eerder genoemd. Ik kan nu niet helemaal uit het verhaal opmaken of een fatsoenlijk voedingsschema is of niet? (Een vriend van me raadde me gister aan om op 900 kcal te gaan zitten.. toen had ik echt een ‘what the fack’ momentje want jullie zeiden steeds meer eten) Dus is het zo een beetje oke of doe ik het nog niet goed? En wat betreft shakes: Post-Workout (dus 3x per week) een shake als ik niet genoeg eiwitten binnenkrijg: Yes or no? Ik hoor het graag!

                        Om even positief af te sluiten: De spiegel zegt dat het werkt. Daar ben ik al heel blij mee alleen ik hou van feitjes dus vanaf maandag ga ik m’n vetpercentage en afmetingen bijhouden om echt de progressie bij te houden. Ben al blij dat het zo goed gaat, zelfs m’n fitnessinstructeur zei dat ik lekker bezig was dus volgens mij doe ik het wel oke J!

                        Comment


                        • #72
                          Wat is je onderhoud?

                          zit best verschil tussen 1300-1600 kcal.

                          Om de zoveel weken pics maken en progressie bijhouden helpt ook.
                          Eating more food than your body can use to build muscle will simply lead to more body fat being gained.

                          Comment


                          • #73
                            Wat ik bedoelde , is dat er in die shakes al behoorlijk wat kcal zit en dat ik van vast voedsel voller zit dan van een shake.
                            1500 kcal of wat je dan precies al neemt , is al niet erg veel en een shake lijkt me dan het fijnste werken.
                            Maar dit kan persoonlijk zijn , probeer het uit zou ik zeggen.
                            Waarschijnlijk zijn er ook mensen die er niet zoveel problemen mee hebben.

                            Comment


                            • #74
                              Weet m’n vetpercentage niet nauwkeurig dus kan via daar nog niet berekenen. Ene calculator zegt 2100 de ander 1800. Ik hou het op zo’n 1900.

                              Comment


                              • #75
                                Iemand die je 900 kcal aanraadt die hoef je niet serieus te nemen. Ja, je gaat gewicht verliezen maar het is een ongezonde situatie en op termijn gaat je dit alleen maar nadelen opleveren.

                                Het is gewoon niet zo dat "ieder lichaam anders is" voor een aantal zaken. Dat zeggen vooral mensen zonder argumenten. Wel hoe je op sommige zaken reageert overigens.

                                Zal het nog een keer proberen dan: maak een plan en laat de resultaten dicteren hoe goed je initiële aanpak was en pas het vervolgens aan. Het is gewoon een educated guess, laat je niet gek maken. Mensen die pretenderen je onderhoud te weten en de perfecte aanpak hebben dat is pure onzin. Dat kun je alleen bepalen nadat je ziet hoe je reageert.

                                Maak gewoon een inschatting, en kijk vanaf daar wat het doet.
                                Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

                                Comment

                                Sidebar top desktop

                                Collapse

                                Actieve discussies

                                Collapse

                                porn porn porn porn porn porn porn porn porn porn porn porn porn porn porn porn porn
                                erotik film izle Rus escort gaziantep rus escort
                                Antalya Escort
                                sikis
                                gaziantep escort
                                gaziantep escort
                                İstanbul Escort
                                istanbul escort bayan
                                sisli escort beylikduzu escort bayan
                                antalya escort atakoy escort
                                umraniye escort bayan
                                Very sweethearts get banged by pretty pals Баба посидела анусом на крепком стояке fotos de vaginas sexis
                                Working...
                                X