Originally posted by Dynamix
View Post
Metabolisme kapot
Collapse
X
-
-
Mag ik dan vragen waar om je bijhoudt hoeveel je verbrand met volleybal? Je weet dat je daar circa 1100 kcal mee verbrand en vervolgens 800 kcal eet. En vanuit je oplossing(focus op eiwit) kan ik eigenlijk gedeeltelijk lezen hoe je denkwijze is.
Hoe zit het overigens met de menstruatie(deze vraag hoef je niet perse te beantwoorden)?
Comment
-
Originally posted by talalelh15 View PostMag ik dan vragen waar om je bijhoudt hoeveel je verbrand met volleybal? Je weet dat je daar circa 1100 kcal mee verbrand en vervolgens 800 kcal eet. En vanuit je oplossing(focus op eiwit) kan ik eigenlijk gedeeltelijk lezen hoe je denkwijze is.
Hoe zit het overigens met de menstruatie(deze vraag hoef je niet perse te beantwoorden)?
En die is goed.
Comment
-
Originally posted by Protasius View Postzou het linkje in post 2 is doorlezen, gezien je vraag of 3000kcal eten gaat helpen beaamd dat je dit nog niet gedaan hebt
Had het linkje gelezen maar aangezien refeeden niet zou helpen.. omdat mijn metabolisme echt helemaal plat ligt.
Comment
-
Originally posted by Kathlino View PostWas niet echt een vraag maar eerder een voorbeeld dat ik geen eetprobleem heb want eet graag genoeg 3000kcal als dat goed zou zijn
Had het linkje gelezen maar aangezien refeeden niet zou helpen.. omdat mijn metabolisme echt helemaal plat ligt.
Comment
-
Originally posted by Kathlino View PostIk hou dat bij in mijn fitbit. En op basis daarvan eet ik na zo'n match wat meer als ik zoveel heb verbrand, zonder dat ik weer aankom omdat mijn metabolisme naar de haaien is. Ik kan dus eigenlijk op zo'n dagen (bijna) normaal eten zonder bij te komen.
En die is goed.
Comment
-
Sorry voor de hijack van je thread, maar ik vroeg me af of het omgekeerde ook kan gebeuren? Ik merkte na ongeveer 10 maanden bulken dat mijn voeding steeds sneller werd verteerd en verder naar het einde van mijn bulk (ja sorry, beetje onsmakelijk misschien) veranderde mijn stoelgang ook erg. Voorheen kwam de grote boodschap 2-3x p/d in normale kleur/consistentie en nu (2 maanden bulken nu 2 weken in de cut) heb ik nog steeds 'last' van 3-4x p/d een grote boodschap die wat lichter van kleur en veel zachter (geen diarree) is.
Ik maak me best wel een beetje zorgen..heb echt het gevoel dat mijn darmflora naar zijn grootje is. Help? Ik heb ook het gevoel dat voedingsstoffen slechter op worden genomen wat mijn groei wel heeft tegen gehouden.Current status: Bulkin' and gainin'
"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...1 day ago
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...3 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....3 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment