Afslanken of doorgroeien

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Afslanken of doorgroeien

Beste BN'ers

Na een vakantie en wat maanden te veel calorieën heb ik toch duidelijk in de spiegel gezien dat ik te veel vet erbij heb gekregen, het voordeel is dat ik wel merk dat ik ook veel sterker ben geworden. (logisch waarschijnlijk) Graag ik wil verder aankomen met zo weinig mogelijk vet door weer netjes op mijn calorieën te letten.

Mijn vraag is of ik eerst mijn vetpercentage naar mijn voorkeur verlaag en dan verder ga met groeien, of dat ik gewoon doorga met het vetpercentage dat ik nu heb en dan voor de zomer pas gaan afvallen.

Om een beeld te geven van mijn vetpercentage heb ik wat foto's gemaakt op een rustdag. Ik hoop ook dat iemand een gok kan wagen naar mijn vetpercentage zo op het eerste gezicht, aangezien ik met metingen zo veel verschillende resultaten krijg.

Alvast bedankt,

Debris

Vergeten: 96kg; 1,93 meter

Comment

Ik zou wat gaan cutten als ik jou was.
      Je vetpercentage inschatten is lastiger dan een paar metingen die afwijken.
      Ik denk 18+ %
      DIVIDE ET IMPERA

Comment

Sws mazzel met de distributie van je vetmassa dus schat je vet% een procent of 5 hoger dan je zelf denkt dan zit je wss goed in de buurt Denk iets lager dan 20%.

Kunt gaan recompen of cutten maar bulken en meer vet aanzetten zou ik niet doen.

Comment

Ik schat 20%. Ik raad je aan te gaan cutten, daar ben je een aardige tijd zoet mee. Als je slank wilt zijn voor de zomer begint kun je beter nu beginnen met cutten.

Comment

Met metingen kom ik uit rond de 14-15% maar ik denk ook dat het bij mij moeilijk is te zeggen omdat mijn vet nogal apart verdeeld is heb ik het idee. (akito noemde dit ook al volgens mij) Toen ik veel droger was had ik nog steeds niet de definitie in mijn armen en benen die ik verwacht had en ook rond mijn middel zat er nog wat terwijl in mijn borst en schouders er duidelijk vezels te zien waren. Zou ik met mijn stats goed zitten met 2900 kcal op een trainingsdag en 2500 op een rustdag? (om te beginnen met cutten)

Vriendelijk bedankt voor de reacties

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X