Hulp aub ?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Bigdude View Post
    Dat het menselijk heel raar in elkaar zit. En dat al veel dingen die niet zouden moeten kunnen toch gebeuren. Ik gain lean mass zelfs als ik op wedstrijddieet zit en dit gebeurt heel veel. Kan je je metabolisme vertragen ja kun je het versnellen hell yeah
    Valt allemaal wel mee. Mensen maken het soms ingewikkelder dan het hoeft te zijn. Je kunt ook gainen als je aan het cutten bent, zolang je niet te diep cut en je lichaam genoeg prikkels geeft om te groeien; al zullen je gains zeker beperkt zijn t.o.v. een bulk (anabolen daargelaten). Ja, met clenbuterol kun je je metabolisme aardig versnellen. Op natuurlijke wijze niet echt naar mijn weten; wellicht tijdelijk met een paar procent door bepaalde kruiden en middelen, maar niets noemenswaardigs.

Comment

Originally posted by Dynamix View Post
      Valt allemaal wel mee. Mensen maken het soms ingewikkelder dan het hoeft te zijn. Je kunt ook gainen als je aan het cutten bent, zolang je niet te diep cut en je lichaam genoeg prikkels geeft om te groeien; al zullen je gains zeker beperkt zijn t.o.v. een bulk (anabolen daargelaten). Ja, met clenbuterol kun je je metabolisme aardig versnellen. Op natuurlijke wijze niet echt naar mijn weten; wellicht tijdelijk met een paar procent door bepaalde kruiden en middelen, maar niets noemenswaardigs.
      Ok natuurlijke wijze direct met je eens dat zal een paar procent zijn en inderdaad niet noemenswaardig. Alleen kwam het op mij raar over dat het over komt als een soort van het is onmogelijk.
      Uiteraard is het altijd lastig om iets te beweren want ja moet je nu uitgaan van wat op natuurlijke wijze kan of moet je in je achterhoofd meedelen dat iets wel kan alleen is dit niet de manier waarop het hoort.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
      X