Hey iedereen !
Dit is mijne info voor ik wat vragen stel !
17 Jaar
lengte: 1.86m
gewicht: 68Kg
Onderhoud: 1800 (2200 is standaard en dan -400 met de formule van de veilig afval topic van pescatore)
Sporten: 4-5 Dagen per week.
(Ik ben afgelopen aantal weken al afgevallen van de 73 kg naar de 68)
Ik wou me lichaamsvet % opmeten maar ik snap er echt helemaal niks van bij de topics die gemaakt zijn, is hier nou een speciaal aparaat voor nodig ?
Ik ben pas net 1 maand bezig met kt en cardio, ik heb nog geen strakke taille etc. maar best weinig vet nog volgensmij (ik kan best foto plaatsen als het nodig is ?.)
Op dit moment ben ik bezig om volgens trainschema en strak voedingsschema door te gaan Dieten gaat erg goed, daar was ik al mee begonnen voor de work out om me te laten wennen.
Wat moet ik doen ? Bulken of cutten ?
Op dit moment eet ik:
S'ochtends: Shake, Bruin Brood met mager beleg (kipfilet, ham of osseworst)
(Training)
Lunch: Shake, Bruin brood weer met mager beleg.
Tussendoor: Fruit
Avond eten: Groente, aardappels, Vlees vis of kip (Afgewogen)
Ik drink alleen maar water +/- 2L water per dag, en ik heb thuis een hometrainer stang om chin ups, opdrukken, sit ups etc. mee te doen.
Mvg,
Youri
Dit is mijne info voor ik wat vragen stel !
17 Jaar
lengte: 1.86m
gewicht: 68Kg
Onderhoud: 1800 (2200 is standaard en dan -400 met de formule van de veilig afval topic van pescatore)
Sporten: 4-5 Dagen per week.
(Ik ben afgelopen aantal weken al afgevallen van de 73 kg naar de 68)
Ik wou me lichaamsvet % opmeten maar ik snap er echt helemaal niks van bij de topics die gemaakt zijn, is hier nou een speciaal aparaat voor nodig ?
Ik ben pas net 1 maand bezig met kt en cardio, ik heb nog geen strakke taille etc. maar best weinig vet nog volgensmij (ik kan best foto plaatsen als het nodig is ?.)
Op dit moment ben ik bezig om volgens trainschema en strak voedingsschema door te gaan Dieten gaat erg goed, daar was ik al mee begonnen voor de work out om me te laten wennen.
Wat moet ik doen ? Bulken of cutten ?
Op dit moment eet ik:
S'ochtends: Shake, Bruin Brood met mager beleg (kipfilet, ham of osseworst)
(Training)
Lunch: Shake, Bruin brood weer met mager beleg.
Avond eten: Groente, aardappels, Vlees vis of kip (Afgewogen)
Ik drink alleen maar water +/- 2L water per dag, en ik heb thuis een hometrainer stang om chin ups, opdrukken, sit ups etc. mee te doen.
Mvg,
Youri
Comment