Leer de basisprincipes in mijn gratis E-Book

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Dankje !

Comment

Ik ga de site nog verder inrichten met andere informatie en tips. Hiervoor heb ik natuurlijk ook de homepage nodig en daardoor is het E-Book nu te vinden via deze link: Fitter Zonder Excuses

Comment

Originally posted by JeffreyK12 View Post
        Daar heb je gelijk in, het is inderdaad hen. Geeft echter geen reden om te doen alsof ik de Nederlandse taal niet onder controle heb.

Dit E-Book is bedoeld voor de beginners met vragen over welke voeding er goed zou kunnen werken om wat af te vallen, niet voor de mensen die alles al onder controle hebben.
        In je 'boek' staat "reageerd" en "verklaard" (in tegenwoordige tijd). Met alle respect, maar iemand die de Nederlandse taal onder controle heeft schrijft dat niet zo.

Comment

Ik heb de 'pamflet' in de laatste 8 minuten doorgelezen. Dit staat er o.a. in (voor de geïnteresseerden):

"Maar simpel gezegd komt het er op neer dat wanneer je veel koolhydraten zoals suikers eet, je lichaam dit niet allemaal meteen kan verbranden. Je lichaam slaat dit vervolgens op in vet, als een soort reserve."

"Zoals net besproken zijn koolhydraten niet de meest positieve stof om binnen te krijgen in je lichaam
          Hoe minder de producten bewerkt zijn op het land, in de fabriek of waar dan ook hoe beter het product meestal is voor de juiste voeding. Dit verklaard ook gelijk dat biologische groenten vaak een stuk gezonder en beter zijn voor je lichaam, deze zijn namelijk bijna niet bewerkt."

"Een ander voorbeeld (jaa ik kan wel de hele dag doorgaan J) zijn aardappelen. De meeste beweren namelijk dat ze heel erg gezond en goed voor je lichaam zijn. Dit zijn ze ook wel, maar ook bevatten ze veel koolhydraten en dit is dan juist weer niet zo positief."

"De laatste tip die ik je wil meegeven is een erg simpele. Dat is namelijk: eet gewoon niet teveel. Je weet zelf best wanneer je gewoon eet om het eten, niet omdat je trek hebt. En dit is juist het punt waar je het meeste kunt winnen ! Wat gezonder eten, wat vaker snacks laten staan, het gaat dalijk vanzelf. Maar zorgen dat je niet teveel eet op het moment dat je begint met eten is het moeilijkste van het verhaal."

Trek zelf je conclusies maar..

Comment

Originally posted by quibus View Post
            Waarom zo aanvallend man het is nota bene een gratis boek.
            zelf ben je ook al 10x van gedachte veranderd en hebben we nog steeds geen foto's van 10% gezien ga jij je nou eerst zelf maar eens bewijzen.
            Want.. je mag tegenwoordig geen commentaar meer geven? Vertel jij ook aan voetbalsupporters dat ze hun mond moeten houden als ze zelf niet beter kunnen voetballen? . Ik bewijs mezelf wat ik kan en wat ik niet kan; ik heb niks te verantwoorden aan jou .

Comment

Originally posted by Iguana View Post
              We zijn het een keer eens
              Wat vind je van het boek?

Comment

Originally posted by rain View Post
                Bynatwix: ook al vind ik je een leuke vent en absoluut een toevoeging,het wordt nu echt tijd voor foto's.
                Al die verhalen continue dat bepaalde dieten en/of trainingsmethoden jouw in no-time een heel stuk verder hebben geholpen,kunnen dan gelijk onderbouwd worden.
                Niet om af te zeiken uiteraard,maar puur uit extreme nieuwsgierigheid.
                Zie 2 posts hierboven.

En "jouw" moet zijn "jou" en "continue" moet zijn "continu" (niet om je af te zeiken)

Comment

Grammar nazi in the house .

Al heb je wel gelijk
                  Last edited by Beachboy; 03-05-2015, 21:41.

Comment

Dynamix je bent gewoon een pannenkoek, je kraakt anderen af maar bereikt zelf geen moer.
                    Je bent gewoon de Sonja bakker van bn.
                    En nee je hoeft voor mij niks te bewijzen ik ben in 6 weken 12 procent afgevallen jij hebt de grootste moeite om überhaupt fatsoenlijk af te vallen.
                    Nu ga je bitchesen op de Nederlandse taal, wtf heeft dat ermee te maken.
                    Je roept constant Hoe goed je gaat om na paar weken te zeggen dat de theorie toch niet klopt, het is een schande dat jij je consulent noemt.
                    Ik vind pesc een "flapdrol" maar die meld iig nog wat zinnigs jij quote alleen wat mensen om te zeggen dat dat de shit is..oneens er is werd weer een beter plan.
                    Als je je schaamt voor je foto's plaats er dan een 2 van een cliënt. .Srry excuses voor een consulent.
                    Je bent gewoon de zoveelste die voor easy moneymaker gaat maar je hebt er de ballen verstand van. .Neem nog een lekkere za haring

Comment

Originally posted by Dynamix View Post
                      Zie 2 posts hierboven.

En "jouw" moet zijn "jou" en "continue" moet zijn "continu" (niet om je af te zeiken)

Grr,je hebt nog gelijk ook.
                      Ik verbeter anderen niet wat betreft spelling en/of grammatica, maar ik ben zelf ook een spellingsnazi.
                      Maar ik lees alleen mijn posts niet terug en met het woordenboek op mijn telefoon aan, gaad...gaadt… gaat het wel eens fout.
                      Hopelijk vergeef jij het mij, want zo kom ik erg dom over.

'Jouw'snap ik nog wel, maar waarom staat er 'continue ' in mijn woordenboek btw?
                      Niet belangrijk, maar wel apart.
                      DIVIDE ET IMPERA

Comment

Originally posted by Dynamix View Post
                        Zie 2 posts hierboven.

Volgens mij bent jij eigenlijk een hele lieve knul Dynamix en supergoet in taal.

X'jes van mijn
                        MORAALRIDDER

Comment

'Jouw'snap ik nog wel, maar waarom staat er 'continue ' in mijn woordenboek btw?
                          'Continue' is ook een bestaand woord. Zie: https://onzetaal.nl/taaladvies/advies/continu-continue

Comment

Originally posted by FitnessEcto View Post
                            'Continue' is ook een bestaand woord. Zie: https://onzetaal.nl/taaladvies/advies/continu-continue
                            Ik zeg niet dat het geen bestaand woord is, alleen in zijn zin klopt het niet.

Comment

Originally posted by FitnessEcto View Post
                              Klopt.
                              Alleen in mijn zin klopt hij niet.

Toch leuk, ik leer hier iedere dag weer wat.
                              Met dank aan onze online voedingsconsuelent.

Edit: onze consuelent was me voor.
                              DIVIDE ET IMPERA

Comment

Grr,je hebt nog gelijk ook.
                                Ik verbeter anderen niet wat betreft spelling en/of grammatica, maar ik ben zelf ook een spellingsnazi.
                                Maar ik lees alleen mijn posts niet terug en met het woordenboek op mijn telefoon aan, gaad...gaadt… gaat het wel eens fout.
                                Hopelijk vergeef jij het mij, want zo kom ik erg dom over.

Hehe, maakt niet uit. Continue schrijf je alleen als je de "e" ook daadwerkelijk uitspreekt; vb: "continue verbetering" ipv "continu verbeterd".

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X