Originally posted by akito
View Post
Leer de basisprincipes in mijn gratis E-Book
Collapse
X
-
Originally posted by akito View PostEe toenet wou je 'm nog sluiten, wat is dit nou!? Bribe money van Piscatore's personal training BV. ?In adaptation we trust
Deadlift 285 kilo
Squat 230 kilo
Bankdrukken 137.5 kilo
Powerlift totaal 652.5 kilo
Mijn trainingslog
Comment
-
Originally posted by marr View PostSchitterend dit.
Als je inziet dat je er gewoon zelf langs zit te lullen, dan noem je me maar een kneus.
Wie is hier nou de kneus ?In adaptation we trust
Deadlift 285 kilo
Squat 230 kilo
Bankdrukken 137.5 kilo
Mijn trainingslog
Comment
-
Originally posted by marr View PostSorry, Iquana. Niet mijn bedoeling om te schofferen.
Ik zal mijn woorden netter verpakken.
Top, dat je zo sportief met e.e.a. omgaat.In adaptation we trust
Deadlift 285 kilo
Squat 230 kilo
Bankdrukken 137.5 kilo
Mijn trainingslog
Comment
-
Lang geleden dat ik met zo'n glimlach als nu op mijn smoel een topic door lees :')"People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."
Comment
-
Haha ik heb niks tegen Dynamix, serieus. Vind het alleen maar goed dat mensen zich willen ontwikkelen en het gros klopt wel wat ie zegt / vindt. Ik denk alleen dat zijn perceptie van zijn eigen kennis en hoe dit toepasbaar is niet strookt met de realiteit.
Zeg dat al vanaf dag tegen hem maar hij vat het op als een verwijt, leer vanuit de onderkant dingen begrijpen en niet top-down gaan leren aan de hand van andermans uitpspraken of deze zelfs over te nemen ongeacht of ze wel of niet correct zijn.
Een hele goeie toets voor je eigen kennis is het schrijven van artikelen, dan kom je erachter dat als je zaken concreet moet gaan uitleggen waar de gaten in je eigen kennis/begrip zitten. Dit kun je dan veel makkelijker herkennen / dichten. Wilt niet zeggen dat je dan wel alles overziet maar het helpt iig enorm.
Dus heel vaak tegen jezelf zeggen "maar hoe werkt dat dan precies" en niet dingen voor kennisgeving aannemen. Ook niet als Lyle en Layne het zeggen. Begrijpen.
Last edited by pescatore; 05-05-2015, 14:37.Begeleiding nodig bij voeding en /of training?
Comment
-
Originally posted by akito View PostSjieeet de twee kampen trekken gezamenlijk op. Dadelijk wordt het nog rustig hier. Ik ga maar eens met Jefreyk12 onderhandelen om een paleo-stroming op te richten.
Trouwens wel leuk om te lezen wat er allemaal gezegd wordt in dit topic. Zal me er zelf maar niet mee bemoeien
Als er iemand die het E-Book heeft gelezen nog wat tips heeft, dan hoor ik het graag !
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Paused safety bar squat:
- 102.5kg 4x
-Hindu squat BW 40x
Sumo safety bar goodmorning:
- 40kg 16x...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 125kg 0x
- box goblet squat BW + 6kg 60x
Safety bar back extension:
- 45kg...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 91kg 10x
- Box goblet squat 6kg 50x
One legged paused calf raise:
- BW 20x,...-
6 dagen geleden -
-
door OiukyuranGreen Street CBD Gummies Canada The official website and authorized retailers offer the assurance of genuine products backed by the brand’s quality...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
door ROGAnusHey allemaal,
Ik ben momenteel bezig met een cut en wil mijn vetpercentage verlagen terwijl ik zoveel mogelijk spiermassa...-
Kanaal: Dagelijkse voeding
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 112.5kg 4x
- hindu squat BW 30x
Deficit wide grip SL DL:
- 120kg 3x
-...-
1 week geleden -
-
door TioKatloisStallion X Gummies United Kingdom This customer-centric approach has led to continuous improvement and innovation, ensuring that the gummies consistently...
-
1 week geleden -
-
door RonaldglehartOFFICIAL FACEBOOK LINK@@ https://www.facebook.com/CBD.Gummies.Highline.Wellness/
Highline Wellness CBD Gummies:- outstanding....-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C nog die ik afgelopen zondag gedaan had:
Training C:
Pin zercher squat:
- 100kg 5x
- Box goblet squat 4kg 50x...-
1 week geleden -
-
door stevenjohnsBuy cenforce 150 mg online is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED), containing sildenafil citrate, the same active ingredient...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment