Leer de basisprincipes in mijn gratis E-Book

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Leer de basisprincipes in mijn gratis E-Book

Beste leden,

Ik zag best veel vragen langskomen over de juiste voeding en hoe het nu te gebruiken zodat je wat af valt of gewoon wat fitter wordt.

Zelf vond ik dit ook altijd lastig en heb ik later ontdekt wat nou wel goed werkte en wat juist niet..

Deze basisinformatie heb ik in een E-Book gezet die je gratis kunt downloaden via mijn site:www.fitterzonderexcuses.nl

Ook zal ik ingaan op wat handige tips bij het sporten en een paar goede oefeningen die je kunt doen.

Alvast veel leesplezier !

Het zoveelste paleo achtige dieet......

Minder eten dan je verbrand is de bepalende factor bij het afvallen, niet het paleo geneuzel.

Comment

Zoals ook in het E-Book staat is het inderdaad gewoon doorslaggevend om minder te eten dan dat je verbrand. Maar wat ik merk aan veel mensen is dat ze dit gewoon niet vol kunnen houden voor een langere tijd.

Paleo is een aanrader van mijn kant omdat het recepten zijn die veel mensen lekker vinden en op deze manier het vaak veel langer kunnen volhouden om niet teveel te eten en tegelijkertijd ook gewoon gezond eten binnen krijgen.

Zoals ik al zei is het dus een aanrader, wat mensen met de info doen is natuurlijk aan hun
      Last edited by JeffreyK12; 03-05-2015, 11:52.

Comment

Originally posted by JeffreyK12 View Post
        Zoals ook in het E-Book staat is het inderdaad gewoon doorslaggevend om minder te eten dan dat je verbrand. Maar wat ik merk aan veel mensen is dat ze dit gewoon niet vol kunnen houden voor een langere tijd.

Paleo is een aanrader van mijn kant omdat het recepten zijn die veel mensen lekker vinden en op deze manier het vaak veel langer kunnen volhouden om niet teveel te eten en tegelijkertijd ook gewoon gezond eten binnen krijgen.

Zoals ik al zei is het dus een aanrader, wat mensen met de info doen is natuurlijk aan hun
        "hun schrijf je vóór een voorwerp", als je refereert naar personen dan schrijf je "hen". Best handig om te weten, vóór je een boek schrijft .

Als je denkt dat mensen hier hun dieet niet kunnen volhouden dan zit je duidelijk op het verkeerde forum. Ik daag je uit een paar weken UD2.0 te volgen; dan zullen we zien we z'n dieet niet volhoudt .

Comment

Originally posted by Dynamix View Post
          "hun schrijf je vóór een voorwerp", als je refereert naar personen dan schrijf je "hen". Best handig om te weten, vóór je een boek schrijft .

Als je denkt dat mensen hier hun dieet niet kunnen volhouden dan zit je duidelijk op het verkeerde forum. Ik daag je uit een paar weken UD2.0 te volgen; dan zullen we zien we z'n dieet niet volhoudt .
          Daar heb je gelijk in, het is inderdaad hen. Geeft echter geen reden om te doen alsof ik de Nederlandse taal niet onder controle heb.

Dit E-Book is bedoeld voor de beginners met vragen over welke voeding er goed zou kunnen werken om wat af te vallen, niet voor de mensen die alles al onder controle hebben.

Comment

Ik heb niks tegen Paleo. Het is best een prima manier van eten maar ik ben een beetje tegen mensen voor de rest van hun leven verkeerd inlichten wat betreft (bijvoorbeeld) paleo en waaróm het werkt.

Ik help regelmatig mensen en ik probeer ze juist duidelijk te maken dat eigenlijk alles kan (binnen bepaalde kaders) en dat je gewoon naar een manier van eten toe moet werken die je de komende 20 jaar kan volhouden en tevens gezond is.

Wat "methodes" zoals Paleo doen is eigenlijk het omgedraaide.
            Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Waarom zo aanvallend man het is nota bene een gratis boek.
              zelf ben je ook al 10x van gedachte veranderd en hebben we nog steeds geen foto's van 10% gezien ga jij je nou eerst zelf maar eens bewijzen.

Comment

Bovendien leest er hier veel meer mee dan enkel de geregistreerde leden, dus kan zeker nuttig zijn dat het hier staat.

(Boek overigens niet bekeken vind ik voor mezelf niet nodig)
                "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

Originally posted by quibus View Post
                  Waarom zo aanvallend man het is nota bene een gratis boek.
                  zelf ben je ook al 10x van gedachte veranderd en hebben we nog steeds geen foto's van 10% gezien ga jij je nou eerst zelf maar eens bewijzen.
                  We zijn het een keer eens
                  In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
                  Squat 230 kilo
                  Bankdrukken 137.5 kilo
                  Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

Wij waren het voorheen heel vaak eens ouwe strandjanet

Comment

Bynatwix: ook al vind ik je een leuke vent en absoluut een toevoeging,het wordt nu echt tijd voor foto's.
                      Al die verhalen continue dat bepaalde dieten en/of trainingsmethoden jouw in no-time een heel stuk verder hebben geholpen,kunnen dan gelijk onderbouwd worden.
                      Niet om af te zeiken uiteraard,maar puur uit extreme nieuwsgierigheid.
                      DIVIDE ET IMPERA

Comment

Originally posted by rain View Post
                        Bynatwix: ook al vind ik je een leuke vent en absoluut een toevoeging,het wordt nu echt tijd voor foto's.
                        Al die verhalen continue dat bepaalde dieten en/of trainingsmethoden jouw in no-time een heel stuk verder hebben geholpen,kunnen dan gelijk onderbouwd worden.
                        Niet om af te zeiken uiteraard,maar puur uit extreme nieuwsgierigheid.
                        Haha alles werkt altijd perfect. Tot het volgende ding dat nog perfecterder werkt
                        Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Originally posted by pescatore View Post
                          Haha alles werkt altijd perfect. Tot het volgende ding dat nog perfecterder werkt
                          Perfect is toch perfect en valt in principe -in theorie-niks meer aan te verbeteren.
                          Al komt het overal voor.
                          Wel toepasselijk btw:

DIVIDE ET IMPERA

Comment

Originally posted by FitnessBoer View Post
                            Bovendien leest er hier veel meer mee dan enkel de geregistreerde leden, dus kan zeker nuttig zijn dat het hier staat.

(Boek overigens niet bekeken vind ik voor mezelf niet nodig)
                            Precies ! Misschien heb ik mezelf een beetje in het forum vergist qua niveau (het ligt hier denk ik wat hoger dan gemiddeld?), maar dit E-Book is inderdaad echt gericht op de mensen die nog niet weten waar ze moeten beginnen en wat ze kunnen uitproberen met als bedoeling om wat resultaten te behalen op korte en lange termijn.

Paleo is overigens ook maar een advies dat niet voor iedereen perfect zal wezen, maar er zijn ook best veel mensen die helemaal weg zijn van deze manier. Ik zal via de mail de mensen ook nog wat tips en kleine schema's opsturen, allemaal om een begin te kunnen maken.

Comment

Originally posted by JeffreyK12 View Post
                              Precies ! Misschien heb ik mezelf een beetje in het forum vergist qua niveau (het ligt hier denk ik wat hoger dan gemiddeld?), maar dit E-Book is inderdaad echt gericht op de mensen die nog niet weten waar ze moeten beginnen en wat ze kunnen uitproberen met als bedoeling om wat resultaten te behalen op korte en lange termijn.

Paleo is overigens ook maar een advies dat niet voor iedereen perfect zal wezen, maar er zijn ook best veel mensen die helemaal weg zijn van deze manier. Ik zal via de mail de mensen ook nog wat tips en kleine schema's opsturen, allemaal om een begin te kunnen maken.
                              Leuk dat je in ieder geval belangeloos dit doet.
                              Welkom btw.
                              DIVIDE ET IMPERA

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X