Originally posted by quibus
View Post
Leer de basisprincipes in mijn gratis E-Book
Collapse
X
-
Originally posted by Dynamix View PostHehe, maakt niet uit. Continue schrijf je alleen als je de "e" ook daadwerkelijk uitspreekt; vb: "continue verbetering" ipv "continu verbeterd".
snel opgezocht op internet, de middelste school was voor mij rond de watersnoodramp ergens.#opfriscursus.DIVIDE ET IMPERA
Comment
-
Originally posted by quibus View PostDynamix je bent gewoon een pannenkoek, je kraakt anderen af maar bereikt zelf geen moer.
Je bent gewoon de Sonja bakker van bn.
En nee je hoeft voor mij niks te bewijzen ik ben in 6 weken 12 procent afgevallen jij hebt de grootste moeite om überhaupt fatsoenlijk af te vallen.
Nu ga je bitchesen op de Nederlandse taal, wtf heeft dat ermee te maken.
Je roept constant Hoe goed je gaat om na paar weken te zeggen dat de theorie toch niet klopt, het is een schande dat jij je consulent noemt.
Ik vind pesc een "flapdrol" maar die meld iig nog wat zinnigs jij quote alleen wat mensen om te zeggen dat dat de shit is..oneens er is werd weer een beter plan.
Als je je schaamt voor je foto's plaats er dan een 2 van een cliënt. .Srry excuses voor een consulent.
Je bent gewoon de zoveelste die voor easy moneymaker gaat maar je hebt er de ballen verstand van. .Neem nog een lekkere za haringBegeleiding nodig bij voeding en /of training?
Comment
-
Zoals bekend boeit spelling mij echt totaal niet.
Zolang ik begrijp wat iemand schrijft zal het me echt worst wezen, op dit forum is het imo belangrijker dat het iets toevoegt Danwel leerzaam Danwel leuk.
fuck grammatica daar Let ik op me werk wel op
Comment
-
Even on topic: als jij zo graag mensen aan je "boek" wilt helpen, waarom vraag je dan om naam en e-mail? In plaats van deze direct op de site te zetten? Heb ik vanaf volgende week zeker iedere dag reclame met fatburners in mijn box. Erg amateuristisch hoor. En de tekst in je pamflet gaat helemaal nergens over.
Comment
-
Originally posted by quibus View PostZoals bekend boeit spelling mij echt totaal niet.
Zolang ik begrijp wat iemand schrijft zal het me echt worst wezen, op dit forum is het imo belangrijker dat het iets toevoegt Danwel leerzaam Danwel leuk.
Gelukkig, want ik vind het ook geen porum als er een briefje op mijn kliko hangt"Volgende keer psv niet te vol doen doen, anders wort u clico niet meer geleegt"!
(Grapje he Q)
DIVIDE ET IMPERA
Comment
-
Originally posted by Dynamix View PostIn je 'boek' staat "reageerd" en "verklaard" (in tegenwoordige tijd). Met alle respect, maar iemand die de Nederlandse taal onder controle heeft schrijft dat niet zo.
Veel succes nog met je adviezen hier, ik merk dat ze ook bij andere mensen heel goed in de smaak vallen
Comment
-
Originally posted by JeffreyK12 View PostIk heb wel genoeg gezien, jij moet het vast heel gezellig hebben thuis. Uit een E-Book van 13 pagina's 2 fouten halen, erg knap hoor. Ik ga mijn account maar deactiveren hier. Maakt me ook niet zo heel veel uit wat de zogenaamde 'Experts' er van vinden. Daar is dit boek namelijk helemaal niet voor gemaakt.
Veel succes nog met je adviezen hier, ik merk dat ze ook bij andere mensen heel goed in de smaak vallen
Jij schrijft een "E-book" met tips die nergens op gebaseerd zijn. Eet minder (hoeveel minder?) terwijl je niet eens weet wat je lezer daadwerkelijk eet. Eet minimaal 50 gr eiwitten of eet tot wel 100 gram eiwitten. Iedereen die ook maar een beetje verstand van deze zaken heeft (ik zie mijzelf als een absolute beginner) weet dat je sowieso al 2-2.5 keer je lichaamsgewicht aan eiwitten binnen moet krijgen. Dus óf je boek is alleen bestemd voor mensen tussen de 25 en 50 kg óf je lult maar een slag in de rondte zonder zelf eens goed onderzoek gedaan te hebben. Dit is slechts één voorbeeld.
Ik twijfel absoluut niet aan je bereidheid om mensen daadwerkelijk te helpen maar dan moet je óf meer onderzoek doen óf geen mening vragen op een forum zoals dit. Misschien is het forum van Viva wel een goede tip voor je. Verkoop je meer Paleo boeken dan hier.
Comment
-
2 a 2.5 x je eigen.lichaams gewicht is voor spotters niet voor normale mensen chefferson.
Dus beter denk jezelf ook eerst ff na.
At ts ik zou meer waarde hechten aan de complimenten van rain dan aan de kritiek van dynamix.
Blijf lekker en leer wat meer en negeer pips die alleen op taalfouten letten.
Comment
-
-
Originally posted by pescatore View PostZinnig
Originally posted by quibus View PostZoals bekend boeit spelling mij echt totaal niet.
Helemaal als iemand een boek schrijft of diensten voor andere mensen doet, dan moet je spelling gewoon perfect zijn.
Originally posted by rain View PostOp je werk wel?
Gelukkig, want ik vind het ook geen porum als er een briefje op mijn kliko hangt"Volgende keer psv niet te vol doen doen, anders wort u clico niet meer geleegt"!
(Grapje he Q)
In between obsessed periods
Comment
-
Originally posted by quibus View Post2 a 2.5 x je eigen.lichaams gewicht is voor spotters niet voor normale mensen chefferson.
Dus beter denk jezelf ook eerst ff na.
At ts ik zou meer waarde hechten aan de complimenten van rain dan aan de kritiek van dynamix.
Blijf lekker en leer wat meer en negeer pips die alleen op taalfouten letten.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher hindu squat:
- 40kg 3x10
Safety bar back extension:
- 45kg 2x
- BW 35x
Military...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 92.5kg 11x
-box goblet squat 8kg 30x
One legged paused calf raise:
- BW 22x...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 115kg 1x
- SSB hindu squat 20kg 20x
Deficit wide grip SL DL:
- 120.5kg 4x...-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Paused safety bar squat:
- 102.5kg 4x
-Hindu squat BW 40x
Sumo safety bar goodmorning:
- 40kg 16x...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 125kg 0x
- box goblet squat BW + 6kg 60x
Safety bar back extension:
- 45kg...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 91kg 10x
- Box goblet squat 6kg 50x
One legged paused calf raise:
- BW 20x,...-
1 week geleden -
-
door OiukyuranGreen Street CBD Gummies Canada The official website and authorized retailers offer the assurance of genuine products backed by the brand’s quality...
-
Kanaal: Algemeen
2 weken geleden -
-
door ROGAnusHey allemaal,
Ik ben momenteel bezig met een cut en wil mijn vetpercentage verlagen terwijl ik zoveel mogelijk spiermassa...-
Kanaal: Dagelijkse voeding
2 weken geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 112.5kg 4x
- hindu squat BW 30x
Deficit wide grip SL DL:
- 120kg 3x
-...-
2 weken geleden -
-
door TioKatloisStallion X Gummies United Kingdom This customer-centric approach has led to continuous improvement and innovation, ensuring that the gummies consistently...
-
Kanaal: Algemeen
2 weken geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment