Cut / Voedingsschema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Cut / Voedingsschema

Beste Bodybuilers,

Ik ben van plan om te beginnen met cutten en heb hierbij dit voedingsschema opgesteld. Mijn onderhoud is 3075kcal, berekent met de formule:

Voedingsschema op een rustdag:

Voedingsschema op een trainingsdag:

Ik train 4x in de week en doe aan krachttraining. Ik doe alle belangrijke compound oefeningen (bench, squat, deadlift) en wat isolatie oefeningen (biceps,triceps,kuiten). Op dagen dat ik niet train eet ik 500 kcal minder dan mijn onderhoud. Op dagen dat ik wel train eet ik op onderhoud. Tips / opmerkingen? Alvast bedankt!

Niet teveel gaan "rekenen" maar prima om mee te beginnen. Vind Wienerschnitzel wel apart om mee te beginnen haha en ik denk dat de macro's ervan in het schema niet kloppen. Dingen zijn erg vettig namelijk.

Anyway, begin gewoon en kijk wat het doet, breng als je wat verandert het volume van je training omlaag van je training en hou de intensiteit gelijk.
    Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Mhhh dit topic stond ook op DBB.

Dit was mijn reactie:

Veel te veel proteïne je gebruikt meer als 3 gram per kilo lichaamsgewicht. Dat is een beetje veel van het goede. 2 tot 2,5 gram wordt geadviseerd voor krachtsporters.

Daarnaast zie ik dat je bijna al je proteïne uit shakes haalt, zo'n 170 gram op een rustdag (laat staan op een trainingsdag), dit zou ik echt anders doen. Je moet gewoon zoveel mogelijk eiwit uit normaal voedsel halen: noten, vis, melk, kwark, vlees (kip), peulvruchten etc.

Dit is geen goed voedselschema.

Succes !
      __________________________________________________ ____________________

Zie ik het zo verkeerd dan ?
      MORAALRIDDER

Comment

Ben het met je eens Marr, maar zoals pescatore zei, hij moet kijken of het werkt en aanpassen als nodig is.

Comment

Die eiwitten niet eens gezien haha. Die mogen wel drastisch omlaag 200 gr is meer dan zat en vetten mogen wel omhoog naar 70-90 ish. Stop je wat je overhebt maar bij carbs.
          Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Ik heb mijn voedingsschema aangepast, zie afbeelding:

Ik heb 2 shakes eruit gegooid en de schnitzel vervangen door 125 gr vlees (kip / varken / vis)

Is dit beter nu? Nog op/aanmerkingen?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X