Hulp nodig bij het vermageren/cutten

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Wat ik zelf bij het cutten toevoeg aan mijn voedingsschema (en dit klinkt mischien vreemd) is appelazijn. 3x per dag een eetlepel in een glas lauw water ongeveer 10/15 min voor de maaltijd. Behalve de gezondheidsvoordelen helpt dit je stofwisseling en vetverbranding. Verwacht niet dat het werkt zonder de rest van je voeding op orde te hebben, maar heb er persoonlijk baat bij gehad om me bf tijdens een cuttingcycle meer te laten zaken dan zonder de appelazijn in me schema.
    “We all die. The goal isn't to live forever, the goal is to create something that will.”

Comment

Comment

Originally posted by Checker View Post
        Wat ik zelf bij het cutten toevoeg aan mijn voedingsschema (en dit klinkt mischien vreemd) is appelazijn. 3x per dag een eetlepel in een glas lauw water ongeveer 10/15 min voor de maaltijd. Behalve de gezondheidsvoordelen helpt dit je stofwisseling en vetverbranding. Verwacht niet dat het werkt zonder de rest van je voeding op orde te hebben, maar heb er persoonlijk baat bij gehad om me bf tijdens een cuttingcycle meer te laten zaken dan zonder de appelazijn in me schema.
        En waar haal jij deze informatie vandaan?
        I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
        - Dave Tate

Comment

Aaaah de good ol' appelazijn.
          Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Als je je macro's preciezer wilt veranderen in MFP moet je inloggen op myfitnesspal.com, daar kan je iets uitgebreider waardes aanpassen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X