Hallo!
4 weken geleden heb ik het roer om gegooid en ben ik gezond gaan leven. Geen frisdrank meer, niet meer snacken en veel gezonde dingen eten.
Nu ben ik 2 weken geleden met fruitsmoothies en heb sindsdien veel buikpijn en zeker in de avonden een moeilijke stoelgang?
Mijn dag ziet er ongeveer zo uit.
Ochtend: smart protein shake van body en fit
Middag: 3 volkoren crackers met kipfilet of rookvlees.
Avond: roerbakgroente met kip en rijst
Tussendoor: fruitsmoothie en een muesli reep.
Verder drink ik overdag water of thee. En in de ochtend 2 kopjes koffie.
Zou mijn lichaam erop reageren dat ik een nieuwe levensstijl heb? Voorheen had ik helemaal geen ontbijt en middag eten, toen begon ik pas met eten in de avond
. Ik ben al wel 5kg afgevallen in 4 weken tijd, ik sport ook 3x per week. Voorheen ook niet gedaan.
4 weken geleden heb ik het roer om gegooid en ben ik gezond gaan leven. Geen frisdrank meer, niet meer snacken en veel gezonde dingen eten.
Nu ben ik 2 weken geleden met fruitsmoothies en heb sindsdien veel buikpijn en zeker in de avonden een moeilijke stoelgang?
Mijn dag ziet er ongeveer zo uit.
Ochtend: smart protein shake van body en fit
Middag: 3 volkoren crackers met kipfilet of rookvlees.
Avond: roerbakgroente met kip en rijst
Tussendoor: fruitsmoothie en een muesli reep.
Verder drink ik overdag water of thee. En in de ochtend 2 kopjes koffie.
Zou mijn lichaam erop reageren dat ik een nieuwe levensstijl heb? Voorheen had ik helemaal geen ontbijt en middag eten, toen begon ik pas met eten in de avond
. Ik ben al wel 5kg afgevallen in 4 weken tijd, ik sport ook 3x per week. Voorheen ook niet gedaan.
Comment