Hallo, mijn naam is Stan.
Ik ben 1.92 en weeg 88 kilo.
Al 2 jaar loop ik te sukkelen met verschillende knieblessures (meniscus, kruisband)
Tot mijn 18e heb ik altijd gevoetbald maar toen de problemen kwamen heb ik meer bij de fyiso gelopen dan wat anders.
Na mijn laatste operatie in februari moest ik 6 weken op krukken lopen en een brace omhouden.
Aanstaande vrijdag (18-3) mag ik weer gaan afbouwen en gaan beginnen met fyiso.
Door dat ik zo lang niet goed heb kunnen sporten ben ik ook wat aangekomen, iets wat ik helemaal niet fijn vind..
Ik ben al een tijdje op verschillende sites aan het zoeken hoe je het beste kan afvallen maar eerlijk gezegd kom ik er totaal niet uit, overal staan andere dingen!
Uiteindelijk kwam ik bij dit forum terecht en heb ik meerdere topics gelezen.
Mijn vraag aan jullie is hoe ik dit het beste kan gaan aanpakken?
Alle tips zijn welkom
Ik ben 1.92 en weeg 88 kilo.
Al 2 jaar loop ik te sukkelen met verschillende knieblessures (meniscus, kruisband)
Tot mijn 18e heb ik altijd gevoetbald maar toen de problemen kwamen heb ik meer bij de fyiso gelopen dan wat anders.
Na mijn laatste operatie in februari moest ik 6 weken op krukken lopen en een brace omhouden.
Aanstaande vrijdag (18-3) mag ik weer gaan afbouwen en gaan beginnen met fyiso.
Door dat ik zo lang niet goed heb kunnen sporten ben ik ook wat aangekomen, iets wat ik helemaal niet fijn vind..
Ik ben al een tijdje op verschillende sites aan het zoeken hoe je het beste kan afvallen maar eerlijk gezegd kom ik er totaal niet uit, overal staan andere dingen!
Uiteindelijk kwam ik bij dit forum terecht en heb ik meerdere topics gelezen.
Mijn vraag aan jullie is hoe ik dit het beste kan gaan aanpakken?
Alle tips zijn welkom
Comment