Vanaf maart..

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

je gaat met minder voeding meer hh maken dus waar komt dan de energie vandaan om te herstellen van 20 set van 15 hh ?

lijkt me dat je dan meer eiwitten verbrand

dit is in mij geval zo iig

+ dat met minder koolhydratenin de voeding de kans op overtraining groter is
    "Only the weak attempts to accomplish what he knows he can already achieve."

"Failure will not overcome me so long as my will to succeed is stronger."

"Success must be felt within before it can be seen on the outside."

"You have to do what others won't to achieve what others dont."

Comment

Tijdens mijn cut ben ik van 3 sets (off-season) naar 4 sets gegaan en per set rond de 15 hh. Veel spiermassa ben ik niet kwijt. Maar wel lijken de spieren dunner te worden.

@ Dirkster: Je voeding kun je ook hier op afstemmen.

Comment

als je 500 onder zit ben je al moe voordat je gaat beginnen laat staan veel herhalingen maken

ieder zijn mening en denkwijze hier over

Comment

Waarom zou je 500 onder gaan zitten als je op onderhoud kunt gaan zitten en je workout het deficit laten creëren

Comment

Hhoe ken je heb beste vet verbranden dan? Ik doe altijd 10 mins. lopen en dan op 7 snelheid en 5 omhoog (als dat jullie wat zegt). Na afloop van mijn training omdat ik anders te moe ben als ik het van te voren doet!
            "Was iedereen maar zoals ik zou moeten zijn." ! "Als je begrepen wilt worden, zeg dan precies wat je bedoelt." ! "Luister, leer en reageer. Niemand weet alles. We weten allemaal iets." ! "Wees niet bang dat de wereld vandaag vergaat. Het is in Australië al morgen." ! " Wie wil, zoekt een mogelijkheid. Wie niet wil, zoekt een reden."

Comment

Originally posted by [b
              Citaat[/b] (dirkster @ Dec. 13 2005,14:49)]je gaat met minder voeding meer hh maken dus waar komt dan de energie vandaan om te herstellen van 20 set van 15 hh ?

+ dat met minder koolhydratenin de voeding  de kans op overtraining groter is
              energy haal je uit he KH en uit vet die je op je lichaam hebt en wat je in neemt voor de training

dat je moe voelt is duidelijk omdat je minder energy in je lijf hebt maar dat went vanzelf
              Who's the Chef

Comment

Originally posted by [b
                Citaat[/b] (been @ Dec. 14 2005,08:47)]
                Originally posted by [b
                Citaat[/b] (dirkster @ Dec. 13 2005,14:49)]je gaat met minder voeding meer hh maken dus waar komt dan de energie vandaan om te herstellen van 20 set van 15 hh ?

+ dat met minder koolhydratenin de voeding  de kans op overtraining groter is
                energy haal je uit he KH en uit vet die je op je lichaam hebt en wat je in neemt voor de training

dat je moe voelt is duidelijk omdat je minder energy in je lijf hebt maar dat went vanzelf
                Als dat went wilt zeggen dat je lichaam zich erop afstelt, op de minder kcal. Dit is niet goed want dan gaat je lichaam zuiniger om met de kcal. 1 van de manieren om dit te doen is je verbranding/ stofwisseling te verlangzamen. Dit wil je echter niet hebben.

Comment

weet niet hoe jullie cutten maar ik ga

op low fat low carb high high proteine tussen 300 en 500 gram

ik blijf prikkelen door zwaar te trainen maar niet helemaal max ivm lage koolhydraten

ik eet 4 maaltijden met carbs 2 zonder laatste 2 van de dag dus die voor en na me training zitten misschien 10 gram carbs in

en been hoe je het ook omschrijft ik noem het 500 onder jij noemt het training maar komt op het zelfde neer je ondervoed

jij rekend de training als -kcal

die reken ik al mee in me formule voor de enegie die ik elke dag nodig heb om te werken en te trainen en te herstellen

btw 10 minuten cardio is te kort 30 minuten is wel een minimum

Comment

dan zitten we toch op 1 lijn dirkie

en met je eens oer de cardio
                    10min doet geen reet
                    Who's the Chef

Comment

In principe gaat het niet om de cardio maar om de hartslag en als je 3 keer tien min cardiot en daartussen met 1 minuut rust je sets doet blijft die hartslag gewoon de hele training op vetverbranding.
                      eat eat eat and look like a freak!

Comment

dan verbrand ik dus altijd vet, want ik zit op 110 als ik begin en kom niet meer onder de 140 en zit bijna constant op 180
                        een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Tijdens je rust op 110??
                          Bij mij is mijn hartslag 70, soms iets lager.

Greets...
                          Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

ik altijd 160 ofzo volgens mij en hoger, ik heb een keer gehoord dat je onder de 140 moet blijvne voor vetverbranding maar dat lijkt me stug aangezien dat zo sloom gaat!
                            "Was iedereen maar zoals ik zou moeten zijn." ! "Als je begrepen wilt worden, zeg dan precies wat je bedoelt." ! "Luister, leer en reageer. Niemand weet alles. We weten allemaal iets." ! "Wees niet bang dat de wereld vandaag vergaat. Het is in Australië al morgen." ! " Wie wil, zoekt een mogelijkheid. Wie niet wil, zoekt een reden."

Comment

160 is wel aan de hooge kant hooe kerel
                              Who's the Chef

Comment

Heb het over je hartslag tijdens je rust hè, gewoon thuis op de bank bv..

Greets...
                                Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X