Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
110 in rust ######. Dat is best heftig. Dat heb ik alleen gehad toen ik aan de clen van gs zat toen had als ik 1 stap verzette meteen 160 en kon niet trainen want dan ging ie naar de 185 toe en werd ik zwaar beroerd.
Waarom geen HIIT toepassen? Hiermee krik je je verbrandig in in rust ook op. (correct me if i'm wrong) en verbrandt je dus extra calorieën als je in rust bent. Voor mij werkte dit veel beter als steeds een half uurtje rustig cardioën....
Ik zou gewoon de normale krachttraining doen, daarna cardio. Door de krachttraining is er al een hoop energie verloren gegaan en zal he lichaam sneller overgaan op een andere brandstof (vet)
Je hartslag moet tussen de 60-70% van je maximale hartslag zitten. Ga je hier boven zitten gaat je lichaam voor een andere brandstof kiezen dan de energie voorraad die in het vet zit. Dit zullen dus spieren kunnen zijn.
Cardio op nuchtere maag zou ik niet doen, zou hier wat eiwitten eten. Dit heeft tijdens de cardio geen nut maar erna werkt het anti-katabool.
Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.
Citaat[/b] (harold @ Dec. 16 2005,19:20)]Ik zou gewoon de normale krachttraining doen, daarna cardio. Door de krachttraining is er al een hoop energie verloren gegaan en zal he lichaam sneller overgaan op een andere brandstof (vet)
Je hartslag moet tussen de 60-70% van je maximale hartslag zitten. Ga je hier boven zitten gaat je lichaam voor een andere brandstof kiezen dan de energie voorraad die in het vet zit. Dit zullen dus spieren kunnen zijn.
Cardio op nuchtere maag zou ik niet doen, zou hier wat eiwitten eten. Dit heeft tijdens de cardio geen nut maar erna werkt het anti-katabool.
Denk dat ik harold ga volgen..eerst gewoon krachttraining en daarna vollpo cardio...beginnen in maart dus want zit al aan 19% vet.
grtz
Elk pondje komt door het mondje !!!
Denk je sterk.
Het verkrijgen van kwalitatieve backlinks van Nederlandse websites kan de autoriteit van je site verhogen en je ranking verbeteren. Vergroot je online...
I genuinely enjoy reading your topics because they provide concise yet comprehensive information, packed with valuable insights. It's clear that you put...
Comment