Vetmetingweegschalen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vetmetingweegschalen

Wie heeft er vertrouwen in de vetmetingweegschalen???
    Ik ben er vorige week mee begonne en toen was het 18% op 75.7 kilo en week later en 250km fietsen verder(verdeeld over 4 keer) en redelijk vetloos gegeten! En wat denk je 19.5% op 75.7kilo.
    Weinig inspiratie geeft dat maar geef niet zo snel op hoor
    eat eat eat and look like a freak!

Heb er zelf nog nooit opgestaan maar het bestaat in mijn ogen niet deat die dingen nauwkeurig zijn of zelfs maar een beetje in de goede richting komen.

Greets...
    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Ik heb wel eens gelezen dat het niet werkt voor BBers. Staat er ook op geloof ik ook als je zo'n ding aanschaft.

Grtzzzz Ax
      DUM SPIRI SPERO

WE LIVE IN A WORLD FULL OF LAZY MOTHER FUCKERS!!

Comment

om te beginnen moet je er sowieso een nemen waar je kan kiezen tussen normaal en athletic lichaam. als je 1.75 meter bent en 120 kg. kan je super vet zijn. maar ben je athletisch gebouwd ben je vreselijk groot/breed.
        ten tweede bepaalt het tijdstip de nauwkeurigheid. ga VOOR je training erop. niet erna.

over de echte nauwkeurigheid valt natuurlijk wel te twijfelen, maar zo'n schaal (als je steeds dezelfde gebruikt op zelfde tijdstip, etc.) geeft wel een indicatie. als je de ene week op 17 zit en de volgende op 15 en de volgende 13, weet je in ieder geval dat het minder wordt. aan de andere kant zie je het zelf ook meestal wel.
        voor mij persoonlijk is het toch leuk. (hebben op sportschool eentje met een printertje. kan je de papiertjes bewaren).

de beste manier blijft denk ik met de knijper en dan uitrekenen. ondanks dat die ook onnauwkeurig kan zijn want wie weet heb je wel enorm veel vet op bepaalde plek waar je niet meet. maaarrrrr... blijft de beste.. toch?
        een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Ben met Bruce eens dat je het als indicatie zou kunnen gebruiken.
          Ga zelf gewoon voor de "knijper"

Greets...
          Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Laat ik nou toevallig een maand of wat geleden zo'n mooie professionele Body Composite meter van Tanita gekocht hebben.

Deze dingen werken dus WEL, zelfs voor sportmensen. De professionele modellen hebben een stand speciaal voor sportmensen. Belangrijk om tot een goede meting te komen zijn de volgende dingen: Weeg je altijd s'morgen op een vaste tijd op nuchtere maag, nadat je naar het toilet bent geweest, maar voordat je ook maar 1 slok water hebt gedronken. Als je dikke/gespierde benen hebt, zorg dat je dijen NIET tegen elkaar aankomen. Als je benen echt te groot zijn, doe er dan een handdoekje tussen.

Wegen op de sportschool heeft dus totaal geen zin, als je toevallig veel water hebt gedronken tijdens het trainen, of een extra half uurtje cardio hebt gedaan, dan krijg je de meest vreemde resultaten.
            What's the difference between your wife and your gear?
            They both cost you all your money, make you loose your hair, give you a headache, keep you a wake at night, both can hurt you when you mis-use them, so you should handle them with care.
            I also love them both, and can't live without them.

Comment

hoeveel zou ik voor zo'n weegschaal weg moeten leggen zo ongeveer?
              I live to end the game

Comment

Originally posted by [b
                Citaat[/b] (Koenkie @ Mei. 21 2003,23:45)]hoeveel zou ik voor zo'n weegschaal weg moeten leggen zo ongeveer?
                Afhankelijk van het type dat je wilt hebbn. Tanita is verreweg de beste en meest gebruikte.

Let op!! er zijn enorme prijs verschillen voor de zelfde weegschaal. Ik zelf heb 'm in de US besteld, zelfs incl. UPS (2 dagen levertijd) en invoer rechten scheelde het mij 40% vergeleken bij het goedkoopste adres in de Benelux.

Kies in ieder geval een model dat ook het percentage vocht van je lichaam meet. Vooral als je kuurt, is dat heel handig.
                What's the difference between your wife and your gear?
                They both cost you all your money, make you loose your hair, give you a headache, keep you a wake at night, both can hurt you when you mis-use them, so you should handle them with care.
                I also love them both, and can't live without them.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X