eten voor het slapen gaan

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• eten voor het slapen gaan

Heb gehoord dat als je moet aankomen boterhammen voor het slapen gaan goed werken.. kan iemand dit bevestigen? als je wilt aankomen ^^'

Ik neem aan dat je spieren wilt aankomen en geen vet? Zou het gewoon op kwark houden ivm de eiwitjes.

Greets...
    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

er mag wel wat vet bij hoor

lengte 185m
      gewicht 65kg

is redelijk aan de lichte kant dus 70kg base daarna alleen met spiertjes

Comment

Dan kan het best hoor. Zou wel daarnaast ook zorgen voor voldoende eiwitten bij die laatste maaltijd!

Comment

Bruine boterhammen met kipfilet en magere kwark

Greets...
          Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by Curiosio
            Bruine boterhammen met kipfilet en magere kwark

Greets...
            of gewoon wat meusli/creusli door je kwark doen he..zit ook aardig wat (ov) vetten in dussh

doe'k zelf ook wellis + meusli/creusli met kwark is nog lekker ook !

Comment

Cruesli is niet slim, veel te veel veel suikers. Vind het in de ochtend al niet de beste keus maar voor het slapen gaan al helemaal niet. Muesli zou eventueel kunnen maar zou persoonlijk eerder voor de optie van Cur kiezen.

Comment

muesli met yoghurt eet ik al in de ochtend

Comment

Kan indd als je aan wil komen, ik zou het niet doen, vet moet er straks toch weer af
                  Sponsored by:
                  Inshapesupplements

Comment

vet gaat er zowiezo weer vanaf als ik mijn sport weer op pak

Comment

Als je 65 kilo weegt met een lengte van 1.85m is het volgens mij nog maar de vraag of dat vet er weer af moet.
                      Daarbij groei je nu eenmaal een stuk makkelijker met een beetje meer vet aan je lijf dus vind het juist wel een goed plan, met dat soort stats is het beter om eerst maar eens wat aan te komen in wat voor vorm dan ook en je daarna druk te gaan maken over verhoudingen enzo.

Comment

IK deed vroeger voor het slapen gaan een bus slagroom in mijn mond spuiten, niet helemaal leeg maar toch. Zonder vet zal je niet groeien, ik zeg nu niet dat je moet doen zoals ik deed, maar een beetje vet eten voor het slapen gaan zal geen kwaad kunnen bij u

Grtz
                        stil growing

Comment

WTF Snip? Slagroom...die heb ik nog nooit gehoord.
                          Maar ja, als het werkt waarom niet he?

Fighting for peace is like fucking for virginity.

Comment

Als ik jou stats had dan zou ik gewoon eten wat ik wil wanneer ik wil. Wel ,natuurlijk zien dat je je dagelijkse behoefte schone voeding binnenkrijgt. Maw niet op chips, chocolade en cola gaan leven. Voor de rest, eet er op los! Je zult echt niet opstaan met een dikke buik hoor .

Comment

wat je evt kan nemen is brood(koolhydraten) met zalm(eiwitten goede vetten) wil je schoon eten zou ik voor slapen gaan kwark nemen..suc6

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X