hallo. Ik had een vraagje Ik ben altijd een persoon geweest die alles kon eten en niet dik werd en supersnelle verbranding had. Sinds ik begon met fitness groeide ik in zeer korte tijd van smal naar breed ( kben mesomorph :P ) zelfs met fastfood en alle ongezonde shit ik at nooit gezond. maar nu ben ik 1 jaar gestopt met fitness en deed alleen maar gamen en op mijn reet zitten en heb een dikke buik en dikke kop gekregen en dat is 10kg aan vet erbij (zeer stom) hoe kan dat? terwijl ik nooit dik kon worden???
Ik heb mijn saaie computerleven achter me gegooid en wil weer lekker gaan fitnessen... zou het mogelijk zijn om in 1 maand die 10kg vet van me af te krijgen + massa op te bouwen en met 6 maalteiden per dag van 400Cal om de 2.5 uur met een normaal leefpatroon?
Al doe ik cardio elke dag. Ik heb alle tijd want mijn werk is afgelopen voor de komende maanden... ik wil alleen weten of het mogelijk is in 1 maand want de vakantie komt eraan :P en ben zeer gemotiveerd om mijn normaal figuurtje weer te krijgen.
ik gebruik er creatine + hmb bij
ik hoop snel iets te horen
Ik heb mijn saaie computerleven achter me gegooid en wil weer lekker gaan fitnessen... zou het mogelijk zijn om in 1 maand die 10kg vet van me af te krijgen + massa op te bouwen en met 6 maalteiden per dag van 400Cal om de 2.5 uur met een normaal leefpatroon?
Al doe ik cardio elke dag. Ik heb alle tijd want mijn werk is afgelopen voor de komende maanden... ik wil alleen weten of het mogelijk is in 1 maand want de vakantie komt eraan :P en ben zeer gemotiveerd om mijn normaal figuurtje weer te krijgen.
ik gebruik er creatine + hmb bij
ik hoop snel iets te horen
Comment