Vraagje???

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vraagje???

hallo. Ik had een vraagje Ik ben altijd een persoon geweest die alles kon eten en niet dik werd en supersnelle verbranding had. Sinds ik begon met fitness groeide ik in zeer korte tijd van smal naar breed ( kben mesomorph :P ) zelfs met fastfood en alle ongezonde shit ik at nooit gezond. maar nu ben ik 1 jaar gestopt met fitness en deed alleen maar gamen en op mijn reet zitten en heb een dikke buik en dikke kop gekregen en dat is 10kg aan vet erbij (zeer stom) hoe kan dat? terwijl ik nooit dik kon worden???

Ik heb mijn saaie computerleven achter me gegooid en wil weer lekker gaan fitnessen... zou het mogelijk zijn om in 1 maand die 10kg vet van me af te krijgen + massa op te bouwen en met 6 maalteiden per dag van 400Cal om de 2.5 uur met een normaal leefpatroon?

Al doe ik cardio elke dag. Ik heb alle tijd want mijn werk is afgelopen voor de komende maanden... ik wil alleen weten of het mogelijk is in 1 maand want de vakantie komt eraan :P en ben zeer gemotiveerd om mijn normaal figuurtje weer te krijgen.

ik gebruik er creatine + hmb bij

ik hoop snel iets te horen

10 kilo in een maand is volgens mij wel erg veel...
    iig succes!!
    23 jaar/ 77 kilo/ 1,80m/ 6-7% bf

Comment

Het is heel moeilijk om te zeggen of dat lukt. Maar je kan het wel proberen!

Stel een goed voedingsschema samen. 4-5 dagen in de week 30-60 minuten cardio. En een goed trainingsschema.

Als je alles goed hebt zitten denk ik dat je een heel mooi resultaat kan krijgen in een maand.
      Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

moet kunnen maar is heel moeilijk
        als je crea der bij neemt hou je weer vocht vast dus dan zal het niet lukken denk
        je houd al gouw 2 -4 kg vast door crea.
        Who's the Chef

Comment

Ik zou idd de crea er uit gooien. 10 kilo in 1 maand is geen eitje. Elke dag cardio en minderen in je cal. per dag en per maaltijd. Denk dat je dan een heel eind komt!
          Succes!!
          Bier kuur & pizza dieet! Wedden dat je dan aankomt?!?!

Comment

En of het gezond is om 10 kilo in een maand te verliezen is ook nog maar de vraag.......

Comment

het is er ook niet in een maand aangekomen. dus zal het er ook wel niet in een af gaan.
              maar ga er gewoon voor en kijk hoever je komt. en als je niet aan de 10 kilo komt ga j na je vakantie gewoon weer verder.
              gr

Comment

Heb je in een eerder topic al eens op deze regels gewezen maar je hebt er jammer genoeg nog niets mee gedaan...

Alsnog maar even doen, topic (voorlopig) gesloten.

Comment

En weer open.
                  Betwijfel of het mogelijk is en al helemaal of het gezond zou zijn, maar als je het wilt proberen doe het dan iig op de goede manier...
                  Dus ongeveer 500 kcal onder je behoefte gaan zitten, hoog in de eiwitten en veel sporten. Als je het op die manier probeert en het lukt je zou het erg mooi zijn, als het niet lukt ben je iig een stuk onderweg en wordt je er niet ongezonder van.

Comment

hmm ik heb altijd een zeer snelle verbranding gehad terwijl ik aan fitness deed. (zelfs toen ik nog geen fitness deed) ik hoefde nooit echt op mijn voeding te letten.. maar het probleem is dat ik nu opeens bij kom van niks doen terwijl ik dat nooit vantevoren heb gehad? leeftijd misschien? en btw met creatine dat is vocht ja... maar dat is het probleem niet het probleem is 10kg aan vet die 10kg vet hoeft er alleen maar af dus ik kan me niet voorstellen dat het door creatine minder gaat want creatine zorgt ook nog eens voor een snellere verbranding..

Comment

Ik zou je toch maar is wat gaan verdiepen in het menselijk lichaam mbt het fitnessen. Als je t over 10 kilo afvallen hebt is dat 10 kilo op de weegschaal. Jij wilt 10 kilo vet kwijt zeg je dan moet je niet over kilo's gaan praten maar over vet percentage. Hoe had je dat vet aan je lichaam willen wegen dan??? Kilo's is heel relatief he! Wat je weegt is bruto gewicht. (spier, vet, VOCHT, etc.)
                      Dus ook als je vet gaat meten moet je óók rekening houden met creatine. Want van crea houdt je immers vocht vast en dit zal je vet meting dus beinvloeden.
                      Succes!

Comment

idd
                        en als je 10 kg bent aangekomen is dat dan inclusief het gebruik van creatine? want dat kan ook een paar kilo schelen.
                        en zoals gezegd moet je wel weten wat die 10 kilo is(vet,vocht, spieren?).
                        en is het idd zo dat je van creatine een snellere verbranding krijgt?
                        gr

Comment

Snellere verbranding van creatine? Lijkt me stug. Dan zou t een soort van fat burner moeten zijn. Nee ik denk t niet. Heb enige wat crea bij mij doet is mij een hele dikke kop geven!

Comment

ik ben gewoon 1 jaar helemaal gestopt... dus kga geen creatine gebruiken terwijl ik niks doe :P ik weegde 87 kg toen ik deed fitnessen en had geen vet... en toen ik stopte was het 97 kg na 1 jaar niks doen...

Comment

Ik snap dr geen moer van.

Comment

Actieve discussies

Collapse

Working...