ik snap er niks van

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• ik snap er niks van

ik ben een leek als het gaat om trainen en fitness. toch zou ik graat een paar kilotjes kwijtraken. ik fitness nu 1 keer per week en om eerlijk te zijn mijn eetschema is bagger. daar moet ik aan werken, dat weet ik. maar hoe zit het precies met de trainingen? wat is het beste om gewicht te verliezen of om spiermassa te kweken? svp niet al te moeilijke taal gebruiken

Oef, dat zijn wel heel algemene vragen, waar alleen maar ellenlange antwoorden op mogelijk zijn. Ik zou je willen adviseren dit board eens goed door te bladeren om zodoende je kennis uit te breiden. Kom daarna met wat ideeën en gerichte vragen, dan helpen wij je bij je laatste puzzelstukjes, oké?
    We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Is inderdaad goed als je alles even goed doorkijkt.

Paar algemene richtlijnen die je volgt tijdens het afvallen zijn bijvoorbeeld dat je 0-500 kcal onder je behoefte gaat zitten. Met behoefte bedoel ik dagelijks verbruik. Je moet geen koolhydraten voor het slapen eten, en je maaltijden over de dag verdelen in 6 tot 8 stuks.

Bovenaan op dit forum onder algemene informatie vind je een hoop over dit soort dingen. Lees het maar eens door, je word er erg wijzer van. Als je het niet kan vinden staat er ook nog een samenvatting van op Bereken je voedingsbehoefte met deze calculator! onder het kopje informatie.

Grtz
      VOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NL

Comment

Kopje bovenaan het forum heet tegenwoordig 'Lees dit eerst!' in plaats van algemene informatie maar daar kun je idd beginnen qua voeding.
        Verder is het waarschijnlijk een goed plan om wat vaker aan fitness te doen dan 1x per week en om ook cardio (fietsen, lopen, dat soort dingen) toe te voegen voor de vetverbranding.
        Kijk gerust wat onderdelen, topics en schema's door dan krijg je vast al een beetje een indruk!

Comment

Shanasse ik vind eigenlijk dat die tekst waar jij je zo enorm op geconcentreerd hebt niet goed opvalt. Misschien kun je die beter bij sticky's oid plaatsen.

Grtz
          VOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NL

Comment

Mensen die niet willen lezen doen het toch niet David, vragen is nu eenmaal makkelijker...
            Kijk het wel even aan, zet anders nog wel een kopie ervan onder sticky's.

Comment

nieuwe leden komen altijd gelijk met van zulke vragen

eerst is gewoon lezen en dan zelf een conclusie trekken en dan vragen
              Who's the Chef

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X