aankomen is moeilijk

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• aankomen is moeilijk

ik ben 25 jaar,1.80m lang en weeg 83,30 kg,7,1% vet
    me dagelijkse voedings waarden die ik ook binnen krijg staan hier onder 7 dagen in de week en gevarieerd eten 6x per dag

Lichaamsgewicht: 83,30 kg

Vetpercentage 7,1 %

Vet Vrije Massa 77,4 kg

Dagelijkse Eiwitten 170 gram

Dagelijkse Vetten 67 gram

Dagelijkse Koolhydraten 430 gram 30001Kcal en word moeilijk dikker makkelijk gespierd uitscheuringen onder de oksels,wie kan me vertellen wat hier fout aan is

ja, bodybuilding is ook een kwestie van geduld, de een gaint makkelijker dan de ander. je kunt je KH inname geleidelijk aan wat verhogen, om zo wat proberen aan tekomen. of probeer een weight gainer.
    of je training aanpassen, want daar kan het ook aan liggen dat je niet groeit.
    om de 6-8 weken een ander schema.

maar als je zegt dat je moeilijk dik wordt en makkelijk gespierd is er niet veel aan de hand lijkt mij, want dat wil iedereen toch!!!

die uitscheuringen onder je oksels is denk ik striae (als ik het goed schrijf)
    waarbij de spieren sneller groeien dan je huid, waardoor er dus huidscheuren ontstaan.

grtz

Comment

jah dat weet ik en ik drink shake s en dat soort dingen,ik groei ook wel goed,maar als ik die vet percentage 7.1% niet of moeilijk om hoog krijg dan groei je tot zo ver en nie verder me huid staat ook strak mooi droog,maar voor massa ist best moeilijk.
      afvallen is voor sommigen moeilijk maar aankomen ken net zo moeilijk zijn vriendelijk bedankt voor je antwoorden

Comment

kost tijd he groeien en je ziet het zelf toch nooit

nog maals benen niet trainen is niet gainen

wat er fout is wat dacht je van je 30001 Kcal inname
        Who's the Chef

Comment

Als je per jaar ongeveer 5kg spiermassa wint als een naturel dan doe je het goed.
          liberation trough self brutalization, real men don't fear pain and thus can't be controled.

Comment

5 kg ???

daar teken ik voor
            Who's the Chef

Comment

5 kilo naturel per jaar haal ik wel!

Comment

Ik ook dan!
                VOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NL

Comment

Ik niet

Comment

5 kilo per jaar naturel gainen lukt wel als je een beginner bent. maar als je een aantal jaar traint wordt het minder.

gr

Comment

Ik wou net zeggen als je een jaartje of 5 traint is het echt een hele prestatie.
                      on the road to get huge

Comment

ik heb op 7 jaar zoon 35 kilo natural bijgetraind(van iets van 70 kilo op 1m80 op mn 14 naar 106kg op 1m96 op mn 22ste verjaardag), niet altijd serieus getraind en ook af en toe lange pauzes. Dus het is best mogelijk. In de bulk op +5000kcal zitten, halfvolle melk is je vriend.Clean bulken moet je enkel doen als je al rond je (cm-100)+5à10kg zit.
                        Last edited by Genjuro; 01-02-2007, 18:41.
                        the one and only tabata overlord

Comment

Wat je anders kunt proberen is het volgende:

Train 2 weken lang met een voedingschema waar je van je dagelijkse behoefte uitgaat. Dan 1 week 500 kcal. boven je behoefte. (Dus niet continu 300 tot 500 kcal. boven je behoefte). Daarna zet je het 1:1. Dus 1 week dagelijkse behoefte, 2de week 500 kcal. daarboven. Dan ben je 5 weken verder en ga je terug naar een nieuwe berekening van je dagelijkse behoefte en begin het proces opnieuw. Dus eerst 2:1 dan 1:1.

Waarbij je in de overfase qua calorien iets harder aan de halter trekt. Of dit nou een oefening extra is of gewicht omhoog gooit...Moet jezelf aankijken.

Als je dit gaat proberen laat het ons ff weten of je er profijt van hebt gehad.

greetzzz J.

Comment

Originally posted by Genjuro View Post
                            ik heb op 7 jaar zoon 35 kilo natural bijgetraind(van iets van 70 kilo op 1m80 op mn 14 naar 106kg op 1m96 op mn 22ste verjaardag), niet altijd serieus getraind en ook af en toe lange pauzes. Dus het is best mogelijk. In de bulk op +5000kcal zitten, halfvolle melk is je vriend.Clean bulken moet je enkel doen als je al rond je (cm-100)+5à10kg zit.
                            5000 Kcal en dan naturel trainen?????
                            Yeah right en een vetpercentage van 10 % zeker.

Geloof je ook in Hans en Grietje???

Uitgerekend iemand van 100 kg met 10% vet heeft ongeveer nodig 3240 kcal (hoe hoger zijn vet, hoe lager zijn kcal).

Als hij wil bulken dan is 500 kcal erboven zitten ruimschoots voldoende, dan kom ik nog bij lange na niet aan 5000 kcal.

Greetz.
                            Last edited by Castaway; 02-02-2007, 08:13.

Comment

Originally posted by Genjuro View Post
                              en hoeveel procent vet ?
                              on the road to get huge

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X