Voedingschema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Voedingschema

Ik weeg 61kg 1m 70. 18jr Train 3maal in de week vrij intensief. Maar mijn voedingschema staat nergens en zoals jullie wel weten is dit een belangrijk onderdeel.

's Morgens
    1 kom havermout
    1glas appelsap
    2koppen koffie

's Middags
    8 sneedjes brood met beleg (meestal mager vlees kalkoen, paardenfilet)
    0.33l water

's Namidags voor training
    2glazen melk
    1-2bananen

Tijdens training
    0.33l water

Na training
    0.33l melk (ik wil gewoon weg geen eiwit poeder pakken of pure eieren)

Diner
    Vlees/vis groenten aardappelen
    met water als drank
    en kopje koffie

Latere op de avond
    Glas colla en speculoos.

Alles behalve een top dieet dat weet ik, maar ik wil geen poeder vorm nemen noch creatine (wil het echt vreet natuurlijk houden). Welke producten moeten erbij waar je dit op een natuurlijke wijze kunt uithalen en wat moet weg en wat moet er bij?

Greetz Dank je

Lees eerst andere topics door. En commentaar van andere die hier gegeven zijn. Stel dan zelf een voedingsschema op.

Je voedingsschema is namelijk allesbehalve ideaal.

Je kan je ook beter eerst even voorstellen in de daarvoor bestemde sectie. Zodat andere members weten wat je doelen en stats en dergelijke zijn. Dan kan er ook beter advies gegeven worden.

Ik denk dat je anders weinig reacties zal krijgen.

Succes
    Groei, Groeier, Groeist

Comment

Zie waarschuwing, graag eerst even volgens de regels voorstellen.
      Verder is je schema idd verre van perfect, en mis ik sowieso dingen als je behoefte en de totalen van het schema.
      Lees anders ff het topic over voeding en schema's onder het kopje 'Lees dit eerst!' helemaal bovenaan het forum, daar kom je vast al een stuk verder mee.

Comment

Ik mis sowieso al de eiwitten in je maaltijden. Elke maaltijd moet bestaan uit koolhydraten, eiwitten en vetten.

Ook zul je voor jezelf uit moeten rekenen wat je behoefte is. Daarnaast is het handig om je schema te posten met de voedingswaarde erbij.

succes!! gr

Comment

verdiep je eerst even in onze voeding sectie en trek dan zelf je conclusies
          Who's the Chef

Comment

Snap om te beginnen niet zo goed waar je een dieet voor nodig hebt met zulke stats. Verder neem je zoals erik zegt amper eiwitten. Probeer je schema echt even totaal om te gooien want dit is niks.
            VOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NL

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X