Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Zou er heel wat meer calorietjes opgooien. En een stuk hoger in je eiwitten gaan zitten door veel kipfilet op brood te eten sochtends er 5 a 6 eieren bij te eten. Wat vis erbij gooien(erg lekker is blik tonijn op waterbasis samen met een komkommertje.
je eet veel te weinig.. veel meer eiwitten en meer calorieen.
je eet 's morgens zowiezo te weinig eiwit, en dan is het juist extra hard nodig omdat je lichaam nniets meer heeft na de nacht...
voor eiwit : kip, tonijn, kaas, eieren en een extra shake b.v.
voor cals : meer broodjes met bv kaas pindakaas honing
en verspreid je maaltijden eens wat beter ipv de ene keer 1 broodje te eten en de andere keer 7.
zorg gewoon dat je op 8 porties komt en dat elk 30-40 gram eiwit bevat, it's that easy...
Ja traint 4 jaar, weet geen stats (bij mij is toch wel het idee dat iedere sporter op z'n minst zijn eigen gewicht en lengte weet), drink iedere dag bier (is dat echt), je eet veel minder dan ik doe...
Nog genoeg te verbeteren in ieder geval.
Lees wat meer op dit forum (en andere eventueel) en dan leer je vanzelf heel wat over voeding, training en rust.
Heeft ook wel weer z'n voordelen natuurlijk...
Hoewel ik ergens heb gelezen dat je een kuur zou overwegen Yehoo, het mag blijken uit de reactie's hier dat jij nog héél veel winst kunt behalen zonder dat soort drastische maatregelen!
Ga gewoon even lekker lezen en leren, als je de tips over voeding ed vervolgens in de praktijk brengt zul je merken dat het echt heel veel helpt.
Kwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
If you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...
Comment