Kleine vraag:

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Kleine vraag:

Hallo, Ik zit een beetje met het volgende:

Ik gebruik sinds een paar dagen Dbol, en zie hier dat het voedsel dat je erbij eet ontzettend belangrijk is.

Ik moet voor mezelf een schema opzetten, maar dat doe ik van het weekend rustig op me gemak.

Wat is nu het belangrijkste om echt snel te groeien, en kilo's aan te komen?
    Zelf dacht ik aan eiwitten en Koolhydraten. Zijn er producten te koop (kant en klaar) waar deze al met grote getalen in zitten? En waar is dit te halen?

Alvast bedankt, Dennis

Hoe lang train jij eigenlijk??
    Stond niet in je voorstelling.
    Aan je leeftijd te zien gok ik erop ik dat ge uw d-bol nog een tijdje in de kast mag laten,niet??
    getting back in shape...

Comment

Originally posted by Dennis_vw View Post
      Zijn er producten te koop (kant en klaar) waar deze al met grote getalen in zitten?
      Ja hoor, dat heet 'voeding' en is zonder problemen in ieder supermarkt te verkrijgen...

Heb het in je voorsteltopic al gezegd, je bent verre van slim bezig!
      Begin maar eens met wat sticky's te lezen, daar is alles wat je over voeding wilt weten te vinden.

@ Alle members:
      Hier svp geen verdere reacties op het dbol verhaal, dit onderdeel gaat over voeding!

Comment

Ik ben er ook nog niet zeker van of ik het meteen gebruik, jullie hebben er waarschijnlijk meer verstand van als mij ... Ik ga nog eerst veel lezen, en kijk daarna verder . Ieder geval bedankt voor jullie andwoord

Comment

Ik gebruik sinds een paar dagen Dbol, en zie hier dat het voedsel dat je erbij eet ontzettend belangrijk is.

Ik moet voor mezelf een schema opzetten, maar dat doe ik van het weekend rustig op me gemak.

Zelf dacht ik aan eiwitten en Koolhydraten. Zijn er producten te koop (kant en klaar) waar deze al met grote getalen in zitten? En waar is dit te halen?

Alvast bedankt, Dennis
          Hey Dennis,

Alhoewel de vorige posters gelijk hebben. Je dient tijdens het kuren veel en het liefst schoon te eten. 40% protien 30% fat 30% carbs. Bereken je dagelijkse behoefte en ga daar 20/30% boven zitten.

aangepast door harold zie opmerking van shannasse

Goed dieet en supps kunnen zeker in het begin voor een geweldig resultaat zorgen. Dus het advies luidt: dieet 70%, training 20% en supps zorgen voor 10% van je succes.

Als je nog vragen hebt, stel ze gerust.

Grtz
          Last edited by harold; 03-05-2007, 18:26.

Comment

Het is een beetje een omgekeerde volgorde. Je begint met DBol en dan ga je, je afvragen of het ook nodig is je voeding aan te passen.
            Voeding is een van de 3 onmisbare schakels (training,voeding en rust) voor groei en vooruitgang in de fitness/bodybuildingsport!!
            Heb je de voeding niet op orde zullen je resultaten minimaal zijn wat je ook doet/gebruikt.

Dus lees je eerst eens in. Verdiep je in wat belangrijk is in je voeding en stel een voedingsschema op, zoals je vermelde in je post, en post hem dan.

gr

Comment

zonder dat je nu al aan de AS zit je bent veeeel te jong.

je voeding had je eerst op orde moeten maten
              neem de tips van riki over en het wordt nog wat
              Who's the Chef

Comment

Riki lees nou eens wat shannasse zegt..
                VOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NL

Comment

Alvast bedankt, Dennis
                  Of gewoon even klikken op de banners van dav.
                  een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

hehe
                    VOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NL

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X