Graag feedback op voedingsschema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Graag feedback op voedingsschema

Hallo allemaal,

ik fitness sinds een maand of 2. Ik doe 3 maal per week een full body training en 2 maal per week cardio (voetbal training + wedstrijd)

Mijn stats zijn:
    Lengte 1.93m
    Gewicht 74kg
    Vet percentage +/- 11%

Ik train om spiermassa te kweken.

Mijn voedingsschema op niet-trainingsdagen ziet er als volgt uit:

Op traningsdagen neem ik een whey shake, een banaan en een krentenbol direct na de training.

De kipfilet als beleg wissel ik vaak af met ander mager beleg zoals tonijn/fricandeau/rosbief/ham.

Ik heb vooral mijn twijfels bij de geschatte voedingswaardes voor mijn avondeten. Ik woon in een studentenhuis en we eten elke avond samen dus ik kan niet helemaal zelf bepalen wat ik eet. Denken jullie dat deze waardes realistisch zijn?

Op- of aanmerkingen zijn meer dan welkom!
    Last edited by fw83; 14-06-2007, 20:14.

Erg netjes hoe jij je voedingsschema hebt gepost. Je hebt er in iedergeval veel aan gedaan en over na gedacht. Complimenten!

Wat je denk ik van meerdere leden zult horen (en de echte kenner Harold), dat je meer moet afwisselen in je koolhydraten. Je eet veel brood, probeer dit bij een maaltijd (of een aantal) te vervangen door rijst en/of pasta.

Je kunt bijvoorbeeld 's ochtends je brood (kipfilet) al vervangen door een bord brinta (of bij je 2de maaltijd). De eiwitten heb je al uit je wheyshake. Of neem bij je ontbijt een gekookt eitje erbij (in plaats van de kipfilet van het brood).

Voor de rest ziet het er zeer net uit, in mijn ogen. Over de behoefte en aantallen hoef ik denk ik niks te zeggen, als jij al zo een schema post weet je waarschijnlijk waar je mee bezig bent!

Nou, succes!

Greetzz J.

Ps: Voedingsbehoefte.nl - Voedingsbehoefte berekenen, Informatie over voeding, trainingen en het maken van schema's

(matige arbeid, gevorderde beginner)
    Last edited by Ami-Amour; 16-06-2007, 17:30.

Comment

hey,

gewoon effe zeggen
      Rekenmachine calorietabel -> handige site ;-)

grtz

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
      X