gaat dit dieet werken

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• gaat dit dieet werken

komt tie Ik ben mo 38 jaar waarvan ik 22 jaar lesgeef in aerobics en aanverwanten door een auto ongeluk even uit de roulatie geweest ik ben daardoor 12 kilo aangekomen en ik heb er pas 3 af sinds 1 jaar das wel verantwoord maar niet veel...(En ik word er Gek van ) Ik krijg het er niet af...

zou het met onderstaande wel lukken!!!!!!!!!

Ik geef 10 uur les per week en train 2 uur voor mezelf met gewichten.

lengte 166 cm
    gewicht 70.2
    verperc 25%
    Ben nu op een eiwitdieet 5 shakes per dag prostar whey protein
    met 2 lichte koolhydraat maaltijden en water en thee en aardbeien tussendoor.

oja en ik ben een vrouw

zou eerst je dagelijkse behoefte berekenen op bijv. Bereken je voedingsbehoefte met deze calculator! en aan de hand daarvan een voedingsschema opstellen.
    om af te vallen ga je ongeveer 500-750kcal onder je behoefte zitten.
    wel langzaam afbouwen en niet ineens zoveel er onder gaan zitten.

eiwitrijk is wel goed, maar zou niet alle eiwitten uit shakes halen, hooguit 1a2 shakes perdag en rest haal je uit kip en vis.
    verder zou je kunnen aanvullen met groente en niet vergeten de gezonde vetten.
    Last edited by boelie; 22-06-2007, 18:33.

Comment

Thanx leuke site Ik zit op 2880 energie behoefte wat ik nodig heb, maar daar kom ik bij lange na niet aan

mo

Comment

Hai,
        Het is mij gelukt 10 kilo af te vallen,puur door gezond te eten.( naast 3-5 maal per week 2 uur cardio en gewichten) Met andere woorden 5/6 keer per dag eten. 3 maaltijden en 2/3 lichte tussendoortjes.Shakes zijn prima maar vervang er maximaal 2 maaltijden mee en het liefst 1.Zorg voor de rest voor een uitgebalanceerd dieet.Kortom met lekker veel vezels.Zorg dus voor voldoende groente en fruit.Maar zorg voor alle voedingstoffen.Er is niks mis met een goede maaltijd.Vis en vlees heb je nu eenmaal nodig zeker bij zoveel lichaamsbeweging.Maar stoom of gril het voor een lichtere variant.Je kan dik zelfs dik worden door te weinig eten.Als je te lang te weinig calorieen eet went je lichaam eraan en val je niks meer af en kom je zelfs van het minste of geringste aan omdat je lichaam vet wil gaan opslaan.Het lichaam reageert op de omstandigheden en als het lang niks krijgt zal het bij het minste of geringste vet gaan opslaan als back-up.Geloof me ik kan het weten door eigen ervaring.Gun jezelf ook eens een dagje vrijaf en geniet.
        Afvallen hoeft geen straf te zijn.Gezond eten kan heerlijk zijn.Zorg voor variatie en nogmaals geniet van je eten.(kauw je eten ook goed,dat geeft sneller een voldaan gevoel)

Succes

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X