Koolhydraten direct na training

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Koolhydraten direct na training

Ik neemde 2 weken lang na het trainen ( ik train 4x per week ) een shake van Maltodextrine (3 eiwitscheppen ongeveer) met een flinke scheut Citroen Siroop van Karvan Cevitam met wat water. En meestal at ik 2 fruitkicks a 125cal/stuk erbij.

Een half uur a 45 minuten erna dronk ik me 30 gram whey (23 gram eiwitten).

Heeft dit zin? Of zijn die koolhydraten niet nodig voor de proteine shake. Het probleem is dat je op een site leest dat koolhydraten voor je proteine goed zijn en op de andere maakt het niet uit. En bij een andere site zeggen ze dat de koolhydraten je testosteron omhoog gooien wat je groei bevorderd.

Jerry

Het is goed om meteen na je training koolhydraten te nemen en een half uur later eiwitten in te nemen (bron menshealth).

Alleen naar mijn mening kan je beter een banaan of iets dergelijks pakken. In een fruitkick zitten volgens mij behoorlijk wat suikers in, niet ideaal dus.

Comment

denk dat je genoeg hebt met je postworkoutshake, en 1u-1.5daarna een goede maaltijd

Comment

Originally posted by gais_der_german View Post
        Alleen naar mijn mening kan je beter een banaan of iets dergelijks pakken. In een fruitkick zitten volgens mij behoorlijk wat suikers in, niet ideaal dus.
        Je moet JUIST suiker na het trainen. Suiker is een snelle bron van koolhydraten. Zelf eet ik een banaan gedoopt in de suiker of suiker in me eiwitshake

Comment

maar die Maltodextrine wat in die pw-shake zit zal da werk wel al doen he

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X