vruchten sap

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• vruchten sap

Het valt me op dat in de voedingschemas meestal geen vruchten sap zit. Is hier een reden voor? Ik eet meestal geen vruchten maar drink wel multi sap of mango sap. Ik eet als vrucht eigenlijk alleen een banaan (of 2) elke dag. Hoe zit dat met jullie?

Originally posted by Sarah View Post
    Het valt me op dat in de voedingschemas meestal geen vruchten sap zit. Is hier een reden voor? Ik eet meestal geen vruchten maar drink wel multi sap of mango sap. Ik eet als vrucht eigenlijk alleen een banaan (of 2) elke dag. Hoe zit dat met jullie?
    ik eet elke dag verschillende stukken fruit en drink ook vruchten sap (liefst multivrucht) om zoveel mogelijk vitaminen binnen te krijgen... deze zorgen voor sneller herstel van spieren en voor vermoeidheid. vruchtensappen zijn ook goed. maar vele vitaminen gaan verloren. best kan je vers fruit eten !
    If you're going to be a bear, "be a grizzly" 1m88 98kg 15,4 % BF

Comment

Als je dieet kan je beter geen bananen eten.

Daarnaast mag je best vruchtensap hebben, maar dan wel de natuurlijke zelf geperst ofzo.
      In de meeste sappen zitten bijgevoegde suikers en andere middelen die je kan missen als kiespijn.

Comment

pompelmoezen mmm en het sap van een ananas. En als favoriet een meloen.
        En als het rap moet gaan mag je gerust fruitsap uit de fles drinken hoor.
        Van sommige mensen kan ik niet begrijpen dat ze van miljoenen zaadjes de snelste zijn geweest

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X