Afvallen, maar niet ten koste van spier massa!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Afvallen, maar niet ten koste van spier massa!

ik lurk al een tijdje mee op dit forum en heb er al de nodige informatie vandaan mbt krachttraining Nu begin ik dus al aardig wat spiermassa te krijgen, en onder mijn buik voel ik al een six pack, maar het grote probleem; er zit een behoorlijke laag vet overheen. Ik ben verder heel iel gebouwd, heb nergens vet zitten.. op mijn buik na dus. Nu ben ik al een tijd gestopt met snacks/koeken/frisdranken/frituren/snoepen, en de échte bierbuik is wel zo'n beetje weg, maar er is nog heel duidelijk een behoorlijke buik te zien. Dit staat ook heel lelijk, omdat ik verder geen vet heb. Nu ben ik begonnen met cardio, zo'n 3x per week 40 minuten fietsen/hardlopen op een hartslag van 140. Ik denk dat dit zeker zal helpen. Maar met voeding kom ik er nog niet zo goed uit. Ik wil met alle plezier mijn voedingspatroon aanpassen, maar ik weet niet tot hoever dit mogelijk is. Punt is namelijk; Ik wil mijn kracht training er niet onder laten lijden. Heb op dit forum en op internet al een tijd gezocht, maar telkens komt het tot de conclusie: massa training = veel koolhydraten nodig --- vet kwijt = weinig koolhydraten innemen.

Wat raden jullie mij nu aan? Wat is een goed voedingspatroon? Conclusie: Wil graag afvallen (buik kwijt), maar het moet niet ten koste gaan van spier massa.

bijvoorbaat dank!

Mij lijkt toch laag in de koolhydraten te gaan zitten maar daarbij hoog in de eiwitten dmv shakes en kwark voor het slapen.

Comment

Het is mogelijk als je heel secuur te werk gaat. Maar je moet dan wel ellenlang geduld hebben. Hoog in eiwitten en vetten, laag in koolhydraten. Mentaal erg zwaar, 6 dagen 30 gram koolhydraten per dag. De rest van je engergie waarde haal je uit vetten en eiwitten. Reken op een pond verlies per week als je het met cardio combineert. Stel je wilt 10 kg kwijt, je bent dan 20 weken aan het dieten,

Grtz

Comment

geen vet eten meer kloot wggagagag

Comment

je moet geduld hebben. Ik weet het het is zwaar; zelf heb ik geen six-pack. Kan gewoon het lekkere eten niet laten . Maar ik duim alvast voor je
          Van sommige mensen kan ik niet begrijpen dat ze van miljoenen zaadjes de snelste zijn geweest

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X