nieuw voedingsschema!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• nieuw voedingsschema!

Hey iedereen!

ik zou graag een beetje feedback willen op mijn nieuwe voedingsschema. ik ga binnenkort weer terug naar school dus heb ik mijn voedingsschema ook moeten aanpassen.

ik had een beetje moeite met het inschatten van de porties dus hier kan ik een paar fouten in hebben gemaakt! het doel is trouwens om hiermee gewicht aan te komen. het is ook een beetje eenzijdig (veel brood), dit komt omdat ik moeilijk een blikje tonijn kan meenemen ofzo naar school maar ik probeer zo veel mogelijk nog een beetje variatie in te brengen. de maaltijd van 6 uur is altijd verschillend, maar vaak aardappelen, pasta, vlees of vis etc. dus hier heb ik maar een gemiddelde voor genomen. fruit zit er ook bij maar niet meegerekend omdat er thuis zoveel verschillende soorten liggen die allemaal weer verschillende voedingswaarde hebben

ook neem ik dagelijks nog een extra vitaminepilletjes, alle feedback is zeer welkom!

de link:
    Attached Files
    An eye for an eye makes the whole world go blind

Ik zou er een brood maaltijd uit gooien in de ochten en er een rijst maaltijd in doen voor de afwisseling of brinta , havermout oid.

De kaas der uit en kip of kalkoen oid in in plaatsen.
    Noten ergens in de middag nemen.
    halfvolle melt er uit magere er in.
    Fruit ??
    na de training een whey shake.
    Who's the Chef

Comment

fruit heb ik niet meegeteld, maar ongeveer 2 stuks per dag. cashewnoten staan erbij om half 5. en je hebt wel gelijk dat het niet echt afwisselend is. ik zal eens kijken wat ik nog in de ochtend kan veranderen, bedankt voor de tips!

Comment

Dat zag ik ook die noten maar neem die lekker in de middag rond 12uur dan heb je nog lang de tijd om ze te verbranden.
        Who's the Chef

Comment

ah ok, bedankt voor de tip!
          nog even een vraagje, waarschijnlijk een domme vraag .
          maar wat is precies het nut van die whey shake, want volgens mij krijg ik voldoende eiwitten binnen op een dag. maar toch zie ik hier iedereen whey gebruiken. is dit gewoon beter voor de spiergroei of iets dergelijks?

Comment

Originally posted by Danko View Post
            ah ok, bedankt voor de tip!
            nog even een vraagje, waarschijnlijk een domme vraag .
            maar wat is precies het nut van die whey shake, want volgens mij krijg ik voldoende eiwitten binnen op een dag. maar toch zie ik hier iedereen whey gebruiken. is dit gewoon beter voor de spiergroei of iets dergelijks?
            Whey wordt snel opgenomen. (Snelle eiwitten)

Grtz.
            Shut Up And Squat!!! Status: Cutten

Comment

Bevat aminozuren die je niet of nouwelijks uit je voeding kan halen.
              Who's the Chef

Comment

ah bedankt, ik heb gelijk zo'n proefpakketje besteld, en de volgende dag gelijk al binnen, erg snel dus Optimal Foods - Whey Classic - Aardbei » whey eiwit en proteine » eiwitpoeder .nl

moet ik dit elke dag in de ochtend en avond drinken, of is alleen na de training voldoende? op de verpakking zelf wordt wel aangeraden om 1-3 shakes per dag te drinken, 's ochtends, na de training, 's avonds. en als ik die shakes toevoeg in m'n voedingsschema moet ik er dan nog wat aan veranderen? uiteraard die veranderingen die je mij hebt aangeraden heb ik ook in mijn voedingsschema veranderd! (staat nog niet gepost!)

sorry voor de vragen, maar ik doe 't liever gelijk goed dan na een jaar erachter komen dat ik het fout doe!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X