Tips voor eetschema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Tips voor eetschema

Ik ben een meisje van 17 jaar (bijna 18) 1.63 lang en weeg momenteel 50 kg (+/- 3 kg aangekomen in de vakantie)

Ik wil graag wat weer wat afvallen en ook beginnen met spieren trainen (ik deed alleen cardio) Ik sport ongeveer 3 x in de week in de sportschool, dan doe ik meestal stepps. Ik ben nu sinds deze week ook begonnen met het trainen van borst en armen.

Ik had het volgende voedingsschema bedacht:
    Ontbijt: magere yoghurt met halve appel en musli
    Lunch: 2 boterhammen met kipfilet
    Avondeten: gewoon wat er is, omdat ik mee moet eten met de rest van het gezin.
    'S avonds: stuk fruit

Hebben jullie tips? Ook tips met betrekking tot oefeningen zijn welkom, alvast bedankt.

mijn tip:

Verdiep je zelf hier op het forum in de voeding's sectie en kijk wat er mis is met jou voeding.
    Who's the Chef

Comment

zorg gewoon dat je niet te vettig eet en genoeg groenten en fruit eet.
      of is het de bedoeling om massa bij te komen?

Comment

Ik heb al gereageerd op je vraag naar het opzetten van een trainingsschema. Ik kan bijna hetzelfde antwoord geven wat betreft je voedingsschema, lees dit even aandachtig door: Voedingsbehoefte.nl - Voedingsbehoefte berekenen, Informatie over voeding, trainingen en het maken van schema's
        VOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NL

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X