warm eten na training ?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• warm eten na training ?

heb hier veel info kunnen afhalen maar toch bleef ik met een vraagje waardoor ik me toch heb ingelogd.

na de training neem ik altijd een whey gainer.
    en daarna wacht ik een half uurtje voordat ik weer ga eten(warm eten).

is dit wel goed ?

is het miss beter een uur voor de training te eten ?
    en dan na een traning een shake en 4 sneetje brood met beleg, kipfilet/kalkoenfilet etc etc te benuttigen.

of maakt het helemaal niet uit, dat ik een warm maaltijd benut na het trainen ?

wtf is warm eten?
    Keto..start
    16sept met 84kg vp rond de 14%
    19sept, 82kg (vocht verlies)

Comment

avond eten.

dus echt een stevige maaltijd.

Comment

ik zou niet weten of het uitmaakt
        Keto..start

Comment

volgens mij kan je lichaam wel aardig wat opnemen een tijdje na je training
          Keto..start

Comment

Originally posted by yallayalla View Post
            heb hier veel info kunnen afhalen maar toch bleef ik met een vraagje waardoor ik me toch heb ingelogd.

na de training neem ik altijd een whey gainer.
            en daarna wacht ik een half uurtje voordat ik weer ga eten(warm eten).

is dit wel goed ?

is het miss beter een uur voor de training te eten ?
            en dan na een traning een shake en 4 sneetje brood met beleg, kipfilet/kalkoenfilet etc etc te benuttigen.

of maakt het helemaal niet uit, dat ik een warm maaltijd benut na het trainen ?
            Maakt niet uit of je maaltijd warm of koud is, zolang het maar een complete maaltijd is met voldoende eiwitten, koolhydraten en vetten
            Geniet, en drink met maten!

Comment

Je moet ook voor je training eten anders heb je weinig kracht.

Na je training maakt het niet uit of het warm of koud is, net wat hierboven al gezegt is....als het maar een complete maaltijd is.

Succes.
              Sponsored by:
              Inshapesupplements

Comment

Neem 1 tot 2 uur voor je training iets licht verteerbaars zoals pasta. En dan een half uur voor je de sportschool binnen stapt een Wheyshake van 250 ml.

Meteen na je workout weer een wheyshake en iets zoets (suikerklontje/dextro-energytablet/grote sportdrank etc) om snel je reserves weer aan te vullen. Train je mega hard dan (ik sleur bv losse stukken boomstam en jog dan door het bos met loodgordel om) kun je ook nog es ipv wheyshake een halve liter chocomel met een banaan pakken.

Ga naar huis en eet een uur na je training weer een complete maaltijd van jouw keuze (warm of koud). Dit zou 'je voedingbehoefte wel een beetje moeten dekken denk ik zo. Succes maat!
                Geniet, en drink met maten!

Comment

Als je hier al veel info hebt gehaald zou je toch zeker moeten weten dat voorstellen wel zo netjes is en ook zeker gebruikelijk.

suc6 er mee
                  Who's the Chef

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X