george foreman grill

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• george foreman grill

Ik wil graag een george foreman grill kopen omdat dit apparaat enorm goed in staat moet zijn het vloeibare vet uit het eten te halen. Je grillt dan nog gezonder dan met een standaard grillpan.
    Mijn vraag aan jullie is of jullie verkoopadressen in nederland weten. Anders moet ik hem via het internet bestellen.
    Geniet, en drink met maten!

ik weet niet of je de zwarte markt in beverwijk kent maar daar heb ik laatst een imitatie gekocht was maar 15 euro en werkt uit de kunst

Comment

ik weet het niet zeker maar volgens mij kun je die gewoon bij de media markt kopen......maar ik weet het niet zeker, ik heb er nog een laatst gezien, maar waar weet ik niet meer, volgens mij media markt.....denk dat ik er ook ene ga halen.....

Comment

aanrader werkt prima

Comment

Mediamarkt? ik ben toch niet gek?!

Comment

Wat kost zo een ding zit er namelijk ook aan te denken

Heb he miss een linkje naar een foto of een plaatje?
            Who's the Chef

Comment

GEORGE FOREMAN

Hier vind je alle info over de george Foreman Grill. Alleen de prijzen zijn in dollars. Ik hoop dat jullie ook meer info kunnen vinden over nederlandse dealers. Ik zoek me in ieder geval rot!

Comment

bij blokker heb je wannabees voor 25 euro

Comment

Typisch dat een grill die in staat moet zijn om vet uit voedsel te halen, wordt aangeprezen door een dikke vent. Als ik dat bedrijf was had ik daar toch een andere persoon voor uitgezocht.
                  "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                    Typisch dat een grill die in staat moet zijn om vet uit voedsel te halen, wordt aangeprezen door een dikke vent. Als ik dat bedrijf was had ik daar toch een andere persoon voor uitgezocht.
                    nou die dikke vent was wel wereldkampioen boksen.......

ik dacht echt dat ik zon ding in de mediamarkt had gezien.....

Comment

Originally posted by cojones View Post
                      nou die dikke vent was wel wereldkampioen boksen.......

ik dacht echt dat ik zon ding in de mediamarkt had gezien.....
                      Hahaha, dat had ik dan weer niet in beeld .
                      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Dikke vent? Dikke vent??? Je hebt zeker zijn brede lijf gezien met die wijde losse kleding erover heen general? Dat is optisch bedrog maat. George foreman staat namelijk vrij droog hoor! Je moet maar eens op zijn eigen website kijken naar een foto met ontbloot bovenlijf (en nee dat is een recente foto, niet een uit zijn boks carriere!) Dan kijk je wel ff anders tegen hem en zijn grill aan

Comment

Ok jongens en meiden! Ik heb op internet een site gevonden waar je verscheidene George Foreman contactgrills kunt bestellen!

PIXMANIA: elektronica en alle high tech vergelijken en goedkoop kopen, online bij Pixmania

Hier kun je allerlei elekronica bestellen!
                          ook de artikelen die moeilijk in nederland te krijgen zijn!
                          Ik heb er meteen een besteld en ik krijg hem komende week binnen. Ik laat jullie weten hoe goed ie werkt!

Comment

Hey, ik heb ook de george foreman grill van die site besteld (pixmania).

De grill staat al een paar maanden thuis, in mijn nieuw woning ga ik er gebruik van maken. Woon dan naast een slager, dus dat komt wel goed

Het mooie van die grill is dat hij schuin afloopt. Zo kan je ook bevroren vis erop grillen, het water loopt er dan mooi uit!
                            Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

da's de reden dat ik hem wil hebben! maar dan omdat het vet uit het vlees druipt!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X