stomme vraag

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• stomme vraag

mischien een stomme vraag!
    maar wat is brinta eigenlek?
    ik ben hier nieuw en ik ken dat niet!

ik eet dan wel regelmatig bambix rijstvloken met wat zoetsof!
    maar ik zie dat niemand dat doet!

Stomme vragen bestaan niet kerel.

Brinta is te krijgen in bijna elke supermarkt.

Brinta - het gezonde en natuurlijke ontbijt uit volkoren graan boordevol vitaminen, mineralen en energie.

zo ziet het er uit.
    Who's the Chef

Comment

thanx!
      ik ga het is proberen!

Comment

suc6 doe er rustig mee he voor je weet heb je een baksteen aan je lepel hangen hahah.
        Dat spul is een partij droog.
        Who's the Chef

Comment

Beste werkt gewoon in de warme melk. Ofwel meekoken (maar dan gaat het wel plakken aan de pan en dat wordt schrobben) of gewoon melk koken, in bak doen en dan de brinta al roerend toevoegen.
          Met water kan ook, maar dat heb ik nog nooit geprobeerd, en aangezien ik een fan ben van zuivel zie ik daar voorlopig nog geen reden toe.
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

ik warm de brinta ook mee op in de microgolfover en als je na de maaltijd je kom onmiddelijk uitspoelt gaat het er perfect af hoor general

Comment

Originally posted by Spectral View Post
              ik warm de brinta ook mee op in de microgolfover en als je na de maaltijd je kom onmiddelijk uitspoelt gaat het er perfect af hoor general
              Ah dat kan ook nog ja. Ik kook het in een pan. Vind de magnetron een geweldig ding, maar ongeschikt om voedsel in op te warmen. Geloof nooit dat dat goed kan zijn, vandaar.
              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

tis warm en tis snel, reden genoeg voor mij

anders moet ik nog vroeger opstaan en kom ik nooit aan mn 8 uur nachtrust, duurt heel lang voor ik in slaap val, durft gemakkelijk meer als een uur duren

Comment

teveel kan laxerend werken heb ik vernomen!?

Comment

Originally posted by jibbo View Post
                    teveel kan laxerend werken heb ik vernomen!?
                    Hangt ervan af van hoeveel vezels je eerst af kwam. Als je altijd al veel vezels at merk je niets, als je heel weinig vezels at, kan het laxerend werken, dan moeten je darmen zich er nog op aanpassen. Is overigens binnen een paar dagen wel gedaan.

sigpic

Comment

met brinta kan dat goed hoor 's morgens als ik uit mijn bed kom altijd eerst een bak brinta

pak een bakje doe ik halfvol met melk zo'n 300 cl? weetniet precies hoeveel
                      anderhalve minuut in de magnetron brinta erdoor en klaar, eten!
                      Owner of the Iron Playground.

Comment

Ik at eerst altijd brinta, maar tegenwoordig liever havermout. Heeft net wat meer voedingswaarde en het wordt geen beton als je het klaarmaakt. Ik hou ook meer van die smaak dan die van brinta. Maar da's persoonlijk.
                        Geniet, en drink met maten!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X