geroosterd brood

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• geroosterd brood

Ik eet liever geroosterd brood dan gewoon brood :P dan eet ik veel meer brood bijvoorbeeld bij een soepje eet ik dan een 6 - 8boterhammen

nu is mijn vraag als je brood roosterd verliest dat dan zijn voedingswaarden??
    Kcal, etc etc ?? zo niet eet ik denk een volledig brood per dag :P

vin het gewoon vreemd dat ik van geroosterd brood kan blijven eten terwijl ik van gewoon brood na een 4tal boterhammen geen zin/honger meer heb

greetz denjv

Nee, het houdt zijn voedingswaarde. Niet zwart laten worden uiteraard
    Geniet, en drink met maten!

Comment

Dat het niet gezond is als het zwart wordt lijkt me duidelijk, maar is het gevaarlijk? Ik ben niet zo'n held met broodroosters en ik heb regelmatis een zwart rokend korstje over

Comment

oke thx vr reactie hehe en soms heb ik ook beetje zwart maar das nooit veel gewoon het vermogen wat minder zetten als je zo'n broodrooster hebt

greet

Comment

Slecht voor je maag.

Het enige verschil met roosteren is dat er minder vocht in zit geloof ik.
          Who's the Chef

Comment

Originally posted by been View Post
            Slecht voor je maag.

bedoel je dat geroosterd brood slecht voor de maag is??

waarom moet je dan geroosterd brood eten of beschuiten wat bijna hetzelfde is als je ziek bent :P

en nja AAS is ook slecht eh, roken is ook slecht alcohol is ook slecht

Comment

We willen er alleen mee zeggen dat je aangebrand voedsel niet moet eten vanwege de k ankerverwekkende stoffen (carcinogenen) die vrijkomen als het door je spijsverteringsstelsel heen gaat. Snijd zwarte gedeeltes weg!
              Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by denjv View Post
                bedoel je dat geroosterd brood slecht voor de maag is??

waarom moet je dan geroosterd brood eten of beschuiten wat bijna hetzelfde is als je ziek bent :P

en nja AAS is ook slecht eh, roken is ook slecht alcohol is ook slecht
                Beschuiten lijkt me om toch wat licht verteerbaars binnen te krijgen. Beschuiten hebben nauwelijks vezels dus dat is wat makkelijker binnen te houden. Geroosterd brood zou ik niet weten.
                "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by Been View Post
                  Slecht voor je maag.

Kopje groene thee er bij en probleem opgelost qua vochtverlies

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X