Vraag hoeveelheid

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vraag hoeveelheid

hallo luitjes

Ik heb heb een vraag< Ik heb het voedings verhaal van Shannasse gelezen, wat overgens heel intressant is, en mij dat veel wijzer heeft gemaakt.
    Maar ik ben toch met een vraag komen te zitten, ik heb namelijk whey eiwit aangeschaft en nu staat daar een hele andere meng verhouding op dan de 2 a 2,5 gram per vvm die shannasse beschrijft, wat is dan raadzaam.
    En wat raden jullie mij aan wat betrefd het aantal shake`s. ik train 3x per week en wil graag droge spiermassa kweken.

Alvast bedankt

Je moet uitrekenen hoeveel eiwitten je nodig hebt en hoeveel je uit je voeding haalt.
    Who's the Chef

Comment

Zou het houden op twee weishakes/dag. Een bij het ontbijt (altijd) en een na het trainen (alleen na het trainen).
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

gewoon 2 eetlepels toch tenmisnte dat staat op het etiket

Comment

Wellicht twee eetlepels per shake.
          Je moet gewoon zoals Been zei je behoefte uitrekenen, en kijken of je hieraan komt. Per shake zit er meestal 20gr eiwit in ofzo.
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

Originally posted by powertrainer View Post
            hallo luitjes

Ik heb heb een vraag< Ik heb het voedings verhaal van Shannasse gelezen, wat overgens heel intressant is, en mij dat veel wijzer heeft gemaakt.
            Maar ik ben toch met een vraag komen te zitten, ik heb namelijk whey eiwit aangeschaft en nu staat daar een hele andere meng verhouding op dan de 2 a 2,5 gram per vvm die shannasse beschrijft, wat is dan raadzaam.
            En wat raden jullie mij aan wat betrefd het aantal shake`s. ik train 3x per week en wil graag droge spiermassa kweken.

Alvast bedankt
            Twee shakes per dag, of je traint of niet.
            Minimaal 30 gram per keer.
            Hoeveel eiwit zit er per 100 gram in.

Comment

Originally posted by Body-Food View Post
              Twee shakes per dag, of je traint of niet.
              Minimaal 30 gram per keer.
              Hoeveel eiwit zit er per 100 gram in.
              Er staat per dosering van 25 Gr

Energie: 92.7 kcal
              eiwit: 22.3
              Koolhydraten 0
              vet: 0.3

Dus wat raad je mij aan

en bedankt voor je reactie

Comment

2 Weishakes op een dag los van de condities is bullshit. Als je andere (mix)shakes neemt, oké, maar 2x wei heeft eigenlijk geen toegevoegde waarde. Eentje bij het ontbijt en eentje na het trainen. Train je niet vervalt die 2e shake dus. Haal je eiwitten dan maar uit een andere bron, zoals vlees of zuivel.

sigpic

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                  2 Weishakes op een dag los van de condities is bullshit. Als je andere (mix)shakes neemt, oké, maar 2x wei heeft eigenlijk geen toegevoegde waarde. Eentje bij het ontbijt en eentje na het trainen. Train je niet vervalt die 2e shake dus. Haal je eiwitten dan maar uit een andere bron, zoals vlees of zuivel.
                  Nu is het zo dat ik soms genoodzaakt ben om het 's morgens te trainen. Hoe zit het dan met innemen? Ik moet dan eentje bij het ontbijt nemen maar moet ik de shake na de training (uurtje of 2 na het ontbijt) dan gewoon nemen of kan ik beter daarmee wachten omdat de shake van het ontbijt dan nog niet volledig is uitgewerkt ofzo?

Comment

Zou dan bij het ontbijt doen en na de training.

sigpic

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X