ik had een vraag over voeding! je hoort over bodybuilders dat ze 25 plakken brood op een dag eten! maar dat is toch echt heel veel of hoe zit dat allemaal? want was zelf is aan het uitrekenen hoeveel ik at op een dag met calorie enzo dus schrok er wel van:P
te veel voeding??
Collapse
X
-
Originally posted by blackwood View PostZelf bij 7x wat ik eet vind ik 25 boterhammen wel erg veel..maar ik neem aan dat je dan geen andere koolhydraten eet zoals rijst/aardappels of havermout?
5x 5 sneetjes + eiwitten
1x avondeten
1x kwark
Maar nogmaals, doorgaans veel meer variatie. Dit is meer een beetje een noodschema als ik geen tijd heb om wat anders inelkaar te draaien.Last edited by Heineken; 22-01-2008, 21:26.Becoming a human juggernaut!!!
Comment
-
Originally posted by michell View Postik had een vraag over voeding! je hoort over bodybuilders dat ze 25 plakken brood op een dag eten! maar dat is toch echt heel veel of hoe zit dat allemaal? want was zelf is aan het uitrekenen hoeveel ik at op een dag met calorie enzo dus schrok er wel van:P
Comment
-
Het is idd niet de meest ideale soort koolhydraten voor BB. Zeker ook vanwege het toegevoegde zout. Er zijn veel schonere koolhydraatbronnen voor BB om te eten zoals havermout, zoete aardappels, griesmeelpap, boekweit, brinta en verse groenten.
Deze vormen zijn bijzonder schoon alleen niet voor iedereen praktisch. waarom dan niet? Nou... het is makkelijker een broodtrommeltje mee te nemen naar je werk dan een bord havermoutpap. Daarom is het voor de meesten onder ons toch onvermijdelijk om een keer per dag brood te eten.
Zorg dan wel dat je meergranen of op z'n minst volkorenbrood eet zonder boter of margarine en met mager vleesbeleg en/of groenten.Geniet, en drink met maten!
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 90kg 3x
Safety bar back extension:
- 40kg 4x
Push press:
- 61kg...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 75kg 12x
One legged calf raise:
- 50kg 6x L en R
Superset met
Lu side...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 100kg 1x
Qua kracht gemakkelijk, ervaar nog steeds kramp in kuiten, al zij het minder als eerst....-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzWoensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
-
1 week geleden -
-
door ellengreen8160Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
-
Kanaal: Lichaamsverzorging
1 week geleden -
-
door JellyhardBeste Builders,
Ben al ruim 10 jaar in de fitness zaal te bekennen en was altijd super fit en breed.
Nu heb ik vorig jaar een ongeluk...-
Kanaal: Kuren & resultaten
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzWeer wat grieperig / ziekjes afgelopen dagen, dus wat minder sets gedaan bij aantal oefeningen én hier en daar lager gewicht / RPE.
Training...-
1 week geleden -
-
door Stevenhackey➢ Product Name — Fairy Bread Farms Hemp Gummies Chemist Warehouse
➢ Main Benefits — Pain Relief & Reduce Stress!
➢ Composition — Natural...-
Kanaal: Algemeen
2 weken geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 73kg 12x
One legged calf raise:
- BW + 32.5kg 18x
- BW + 32.5kg 8x
Superset...-