Ben ik goed bezig?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ben ik goed bezig?

Ik heb eens vraagje of het nu wel helemaal goed zit met mijn voeding. De laatste maand ben ik nauwelijks aangekomen terwijl ik toch goed mijn schema volg.

Dit is het 'basis' voedingsschema dat ik volg. Hier kunnen wel eens dingen in veranderen, soms neem ik extra fruit, tonijn of iets dergelijks. of vervang ik iets.

In totaal ben ik nu in 5 maanden tijd 4 kg aangekomen, waarvan ik één maand niet heb getraint en op mijn voedsel heb gelet omdat mijn broer een hartaanval heeft gehad. De 1e maand heb ik slecht gegeten. Een vriend van mij die tegelijkertijd is begonnen heeft al veel meer resultaat dan ik heb behaald. Dus ik heb toch het gevoel dat ik iets fout doe, enige tips zou mij wel helpen!
    Attached Files
    An eye for an eye makes the whole world go blind

Je hebt er de koolhydraten niet bij vermeld.
    getting back in shape...

Comment

Vind er wat weinig eiwitten in zitten. Carbs moet je inderdaad nog vermelden.
      Als je niet aankomt met dit schema moet je meer eten. Haal nog ergens 500kcal vandaan.
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Maak van die 250ml kwark iig 500ml!

Verders snelle koolhydraten voor en na je training (eventueel ook tijdens)

PS; je maaltijdentelling klopt niet; maaltijd 2 ontbreekt
        Last edited by Heineken; 30-01-2008, 20:03.
        Becoming a human juggernaut!!!

Comment

200 tot 500 kcal per dag extra erin gooien.
          Geniet, en drink met maten!

Comment

Bedankt voor de tips, ik zal nog eens verder gaan puzzelen!
            500 kcal extra?... pff ik zit nou al behoorlijk vol, nou ja, eens kijken waar ik nog wat extra's bij kan gooien!

Comment

Originally posted by Danko View Post
              Bedankt voor de tips, ik zal nog eens verder gaan puzzelen!
              500 kcal extra?... pff ik zit nou al behoorlijk vol, nou ja, eens kijken waar ik nog wat extra's bij kan gooien!
              Ik ben het niet helemaal eens met de anderen die zeiden dat je nog 500kcal meer moet nemen. Je zit al 750 kcal boven onderhoud. 1250 kcal erboven lijkt me vragen op vetrollen.

Ik zou alleen je eiwitinname ie**************** opschroeven tot 160 gr (ongeveer je lichaamsgewicht * 2,5)!

Comment

Als je niet aankomt op 750 boven behoefte moet je gewoon meer gaan eten. Zo simpel is dat. Als je te vet wordt kun je gewoon weer je kcal inname terugschroeven.
                "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Da's de harde waarheid ja. Als je een stasis gecreeerd hebt qua gewicht zul je doodeenvoudig meer moeten eten. Het is een kwestie van calorieeen en niet perse eiwitten (hoewel hij idd best wat hoger in de inname mag zitten..dat ben ik wel met Heineken eens).
                  Geniet, en drink met maten!

Comment

Nogmaals bedankt voor de tips, maar ik ben er inmiddels al achter wat het probleem was. Het wijzertje van de weegschaal bleef steken! Of het nou mijn vader, broer of ik was die erop stonden. We wogen allemaal hetzelfde...

Dus nieuwe weegschaal aangeschaft, en nu blijkt dat ik toch 1,5 kg ben aangekomen! Maar ik neem jullie tip om mijn eiwitbehoefte wat op te schroeven toch ter harte. Een blikje tonijn extra in de middag

Comment

Originally posted by Danko View Post
                      Nogmaals bedankt voor de tips, maar ik ben er inmiddels al achter wat het probleem was. Het wijzertje van de weegschaal bleef steken! Of het nou mijn vader, broer of ik was die erop stonden. We wogen allemaal hetzelfde...

Dus nieuwe weegschaal aangeschaft, en nu blijkt dat ik toch 1,5 kg ben aangekomen! Maar ik neem jullie tip om mijn eiwitbehoefte wat op te schroeven toch ter harte. Een blikje tonijn extra in de middag
                      Awwww

Vergeet ook je voeding rond je training niet aan te passen!

Comment

Probeer eens wat lijnzaadolie door je kwark..

Tom

Comment

Originally posted by Heineken View Post
                          Maak van die 250ml kwark iig 500ml!

Verders snelle koolhydraten voor en na je training (eventueel ook tijdens)

PS; je maaltijdentelling klopt niet; maaltijd 2 ontbreekt
                          Waarom? Is 250 ml niet voldoende? Dan krijg je toch zo'n 25 gram eiwitten binnen, ik moet zeggen dat ik zelf ook altijd 250 ml pak.

En is het slim om rond 21:00 nog kh te eten? Of is het beter om rond 19:00 warme maaltijd te eten en daarna alleen nog maar kwark?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X