geen whey meer maar eten

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• geen whey meer maar eten

He, ik neem nu anderhalve maand whey shakes, ik hou zowiezo al niet van poedertjes en pilletjes maar veel liever van lekker eten. Maar ik dacht toch dat whey shakes wel goed zouden zijn, alleen ben ik hierdoor elke ochtend misselijk en heb darm problemen en een vieze adem. Ik wil toch maar die shakes weg doen en meer gaan eten. Ik neem normaal 2 shakes per dag, had ook gemeten hoeveel het moest ik dacht misschien lag het daar aan. Maar nog steeds heel misselijk er door. Wat ik nu eet is :

08:00 Brinta met melk 0,5 water
    10:30 2 volkoren boterhammen kipfilét 0,5 water
    12:30 2 volkoren boterhammen rookvlees 0.5 water
    14:45 4 volkoren boterhammen kipfilét/rookvlees 1 banaan 0,5 water
    17:45 2 volkoren boterhammen en 1 blikje tonijn
    18:30 Avondeten 0,5 water en 1 stuk fruit
    Voor het slapen 0,5 kwark en 0,5 water

Het schema is voor het afvallen, maar toch zal ik dan meer moeten eten om die shakes te vervangen. Weten jullie wat voor producten ik zal moeten nemen en ongeveer hoeveel om de shakes te vervangen?

Alvast bedankt,

Daniel

Als je geen whey shakes meer wilt neme moet je voor een eiwitbron kiezen die ook zeer snel door het lichaam opgenomen wordt. Kies voor eieren op de momenten dat je normaal whey nam.
    Geniet, en drink met maten!

Comment

Dus in de ochtend een gekookt eitje en bij het trainen. Of moet ik er meer?

Comment

veeeeeeeeeeeeeeeel meer.

Comment

Een heel gekookt ei levert +- 8gr eiwitten. Een heel ei-eiwit levert +-4gr eiwit. Na de training zou ik dus 7 ei-eiwitten eten, de vetten vertragen de eiwitsynthese vandaar.
          Dus dat gaat toch richting de doos eieren per dag denk ik.
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Lekker gezond dus, moet ik toch maar wat anders eetbaars zoeken

Comment

Per heel ei verlies je maar 3,6 seconden van je leven hoor (als ik het me goed herinner). Als je gewoon ei-eiwitten eet is er totaal geen probleem hoor, het zit hem in het cholesterol wat omhoog gaat met de consumptie van eigeel.
              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Ik heb meet mijn gymmeester gepraat, die is al 14 jaar natural bodybuilder.
                En heeft maar 1 keer crea gebruikt voor de rest alleen twee whey shakes per dag telkens 20 gram per keer. En hijs is echt groot een grote rug grote chest en grote benen en dat zonder al die poedertjes behalve whey. En hij zei dat ik alleen whey moet gaan gebruiken en voor de rest niet. Ik volg zijn raad wel op omdat die toch wel een voorbeeld is.

Comment

Originally posted by Daniel16 View Post
                  Ik heb meet mijn gymmeester gepraat, die is al 14 jaar natural bodybuilder.
                  En heeft maar 1 keer crea gebruikt voor de rest alleen twee whey shakes per dag telkens 20 gram per keer. En hijs is echt groot een grote rug grote chest en grote benen en dat zonder al die poedertjes behalve whey. En hij zei dat ik alleen whey moet gaan gebruiken en voor de rest niet. Ik volg zijn raad wel op omdat die toch wel een voorbeeld is.
                  Hij heeft ook gelijk. Maar daar bedoelt hij wel mee dat je de rest uit voeding moet halen! Het is echter soms zo dat mensen door omstandigheden hier niet toe in staat zijn. Dan komen andere supps wel in beeld.

Dus met andere woorden, dat hij verder alles uit zijn voeding haalt is erg leuk voor hem, maar de vraag is doe JIJ dit ook?

Je whey is geen wondermiddel, maar slechts een schakel in je dagelijkse voedingspatroon.
                  Becoming a human juggernaut!!!

Comment

Mooi verwoord
                    Who's the Chef

Comment

Drink 2 liter magere melk, dat is beter dan eieren

Sommige members zweren erbij.

Comment

Ja doe ik ook wel, vitamine, kh, vetten haal ik uit mijn eten ehalve eiwitten re ik niet.

Comment

Je hebt Whey Shakes en Whey Shakes.

Welke whey heb je gebruikt, hoeveel zit er per 100 gram in.

Hoeveel gebruikte jezelf per keer, deed je dat met water of melk.
                          Als je darmproblemen hebt dan kun je niet tegen lactose, kun je wel tegen melk?

Comment

Ja ik kan gewoon tegen melk en ik deed het met water.
                            Maar ik neem geen shakes meer. 1 blikje tonijn heeft evenveel eiwitten als een shake. En een halve bak kwark ook. Dus dat neem ik nu, het is goedkoper en heeft evenveel eiwitten. Het enige nadeel is dat je het niet zo snel wegkrijgt.

Comment

Boeien..gewoon de tijd voor nemen!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X