Spiermassa aankomen om veloverschot te verliezen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Spiermassa aankomen om veloverschot te verliezen

Ik kom van 84 kilo toen ik 1m70 groot was dus ik was echt dik toen ben ik beginnen groeien gewicht verliezen enzo gestopt met ice tea drinken enzo dus water beginnen drinken en dus nu zit ik met veel vel overschot aan mijn buik vooral en dat wil ik dus echt wegwerken. Heb nu dus even mijn vetpercentage berekend:

Lichaamsgewicht: 71kg
    Vetpercentage: 14%
    Vet Vrije Massa: 61.1kg
    Basisbehoefte: 1465.4kal
    Sporttoeslag: 146.5kal
    Arbeidstoeslag: 439.6kal
    Sportieve arbeidstoeslag: 300kal
    Totale dagelijkse behoefte energie: 2352kal

Dagelijkse behoefte Eiwitten: 134 gram
    Dagelijkse behoefte Vetten: 52 gram
    Dagelijkse behoefte Koolhydraten: 336 gram

Ik hoop dat iemand me kan helpen ik hoorde dat ik vooral moest lopen of fietsen en veel water drinken 2-3 liter per dag voor vet te verbranden maar ze vinden me te mager maar ik vind het velonverschot aan mijn buik gewoon te veel. Dus ik weet niet echt wat het beste is ik zou moeten vermageren aan de buik maar bijkomen in gewicht voor fitnes voor spiermassa te kweken iemand hier raad mee?

Nick

Geloof me kerel je zit niet op 14%. Een foto kan wellicht wat vertekenen, maar je bent veel te dun voor een dergelijk vetpercentage. Denk eerder dat je aan moet komen en het veloverschot moet wegwerken met spiermassa. Zou eens kijken naar bulkschema's. Heb daarom ook even je topic verschoven.
    Als je zelf een voorstel hebt gedaan wordt je verder geholpen.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Dit is foto van toen ik 65kg woog
      Attached Files

Comment

Die foto op je avatar zeker ook?
        Want als je nu71 weegt dan zit je zeker wel op 14%

Comment

eten veeeel eten en trainen bulken dus
          een dag niet getraind is een dag niet geleefd

Comment

En wat is beste manier voor mijn veloverschot te verliezen dan ? of hoe zet ik mijn vetmassa rapper om in spiermassa ?

Comment

Ho...wacht even een stap terug.

Je hebt een basis behoefte met sporttoeslag en alles op net 2000kcal? Das wel achterlijk laag zeg. Hoe heb je dat berekend/ben je er achter gekomen als ik vragen mag? Zo laag zit je waarschijnlijk voor een reden...

Als je lengte klopt moet je zo wie zo 140gr eiwitten als minimum hebben.

En wat versta je onder veloverschot? Als ik je plaatjes zie heb je geen loshangend vel en je vet valt ook wel mee. Zou flink gaan sporten voor kracht/spiermassa en je kcal inname ietsjes verhogen.

Comment

Je kunt vet niet omzetten in spiermassa. Wel vet verliezen en spiermassa winnen. Zou gewoon op behoefte of iets eronder eten en flink trainen. Je begint net dus dan kom je nog wel wat spieren aan, en die helpen je later weer met vetverliezen.
                "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                  Ho...wacht even een stap terug.

Je hebt een basis behoefte met sporttoeslag en alles op net 2000kcal? Das wel achterlijk laag zeg. Hoe heb je dat berekend/ben je er achter gekomen als ik vragen mag? Zo laag zit je waarschijnlijk voor een reden...

Als je lengte klopt moet je zo wie zo 140gr eiwitten als minimum hebben.

En wat versta je onder veloverschot? Als ik je plaatjes zie heb je geen loshangend vel en je vet valt ook wel mee. Zou flink gaan sporten voor kracht/spiermassa en je kcal inname ietsjes verhogen.
                  Heb het berekend door men omtrek enzo te meten met behulp van website die hier ergens vermeld stond.

En die veloverschot als ik neerzit heb ik 4 presies zwembandjes
                  de onderste is lekker dik dusja dat wil ik weg hebben

Comment

Originally posted by Nick99 View Post
                    Heb het berekend door men omtrek enzo te meten met behulp van website die hier ergens vermeld stond.

Je moet je billen niet mee meten, zwembandjes zitten hoger

Comment

Originally posted by Body-Food View Post
                      Je moet je billen niet mee meten, zwembandjes zitten hoger
                      Wel die aan men buik dat wil ik weg doen ik denk dat ik beter maar eens begin met cardio en zoals het aangaf hoeveel kal ik moet eten op een dag.

Comment

Originally posted by Nick99 View Post

dat ken ik, als ik sta hangt alles relatief strak (nog niet volledig zoals ik het zou willen maar zeker aanvaardbaar) en als ik ga zitten had ik 4 zwembandjes. Het mindert nu stilletjesaan, zodat ik eigenlijk maar 1 redelijk dikke zwemband overhoud, de onderste, net zoals jij ...

gewoon nog beetje extra afvallen en buikspieren trainen denk ik, om die zwembandjes volledig weg te hebben moet je wel redelijk laag in je vet zitten.

Comment

Originally posted by Spectral View Post
                          dat ken ik, als ik sta hangt alles relatief strak (nog niet volledig zoals ik het zou willen maar zeker aanvaardbaar) en als ik ga zitten had ik 4 zwembandjes. Het mindert nu stilletjesaan, zodat ik eigenlijk maar 1 redelijk dikke zwemband overhoud, de onderste, net zoals jij ...

gewoon nog beetje extra afvallen en buikspieren trainen denk ik, om die zwembandjes volledig weg te hebben moet je wel redelijk laag in je vet zitten.
                          Het is idd echt lastig als je rechtstaat ier er zo niets mensen zeggen dat je mager bent en als je je buik bekijkt is het eigenlijk erg dat je het hebt zo vetlaagje ik denk dat ik beter eens ga beginnen met wat cardio en mijn voeding beetje aanpassen wat meer eten zoals eigenlijk moet.

Bedankt !

Nick

Comment

Voor die zwembandjes vind ik het volgende erg nuttig:
                            1. cutten/afslanken zodat je vet% zakt
                            2. buikspier oefeningen voor de voorkant is nooit weg. persoonlijk doe ik ze weinig aangezien het al gevoelsmatig voldoende meegepakt wordt tijdens andere oefeningen waarbij je de core belast
                            3. doe deadlift/t-bar row/barbel row om je onderrug te verbreden. hoe breder, hoe groter het oppervlak waar het vet zich over verdeelt, waardoor het minder oogt en tevens assisteert in je algeheel vet% te laten zakken

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                              Voor die zwembandjes vind ik het volgende erg nuttig:
                              1. cutten/afslanken zodat je vet% zakt
                              2. buikspier oefeningen voor de voorkant is nooit weg. persoonlijk doe ik ze weinig aangezien het al gevoelsmatig voldoende meegepakt wordt tijdens andere oefeningen waarbij je de core belast
                              3. doe deadlift/t-bar row/barbel row om je onderrug te verbreden. hoe breder, hoe groter het oppervlak waar het vet zich over verdeelt, waardoor het
                              minder oogt en tevens assisteert in je algeheel vet% te laten zakken

Bedankt voor de tips!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X