Ik kom van 84 kilo toen ik 1m70 groot was dus ik was echt dik toen ben ik beginnen groeien gewicht verliezen enzo gestopt met ice tea drinken enzo dus water beginnen drinken en dus nu zit ik met veel vel overschot aan mijn buik vooral en dat wil ik dus echt wegwerken. Heb nu dus even mijn vetpercentage berekend:
Lichaamsgewicht: 71kg
Vetpercentage: 14%
Vet Vrije Massa: 61.1kg
Basisbehoefte: 1465.4kal
Sporttoeslag: 146.5kal
Arbeidstoeslag: 439.6kal
Sportieve arbeidstoeslag: 300kal
Totale dagelijkse behoefte energie: 2352kal
Dagelijkse behoefte Eiwitten: 134 gram
Dagelijkse behoefte Vetten: 52 gram
Dagelijkse behoefte Koolhydraten: 336 gram
Ik hoop dat iemand me kan helpen ik hoorde dat ik vooral moest lopen of fietsen en veel water drinken 2-3 liter per dag voor vet te verbranden maar ze vinden me te mager maar ik vind het velonverschot aan mijn buik gewoon te veel. Dus ik weet niet echt wat het beste is ik zou moeten vermageren aan de buik maar bijkomen in gewicht voor fitnes voor spiermassa te kweken iemand hier raad mee?
Nick
Lichaamsgewicht: 71kg
Vetpercentage: 14%
Vet Vrije Massa: 61.1kg
Basisbehoefte: 1465.4kal
Sporttoeslag: 146.5kal
Arbeidstoeslag: 439.6kal
Sportieve arbeidstoeslag: 300kal
Totale dagelijkse behoefte energie: 2352kal
Dagelijkse behoefte Eiwitten: 134 gram
Dagelijkse behoefte Vetten: 52 gram
Dagelijkse behoefte Koolhydraten: 336 gram
Ik hoop dat iemand me kan helpen ik hoorde dat ik vooral moest lopen of fietsen en veel water drinken 2-3 liter per dag voor vet te verbranden maar ze vinden me te mager maar ik vind het velonverschot aan mijn buik gewoon te veel. Dus ik weet niet echt wat het beste is ik zou moeten vermageren aan de buik maar bijkomen in gewicht voor fitnes voor spiermassa te kweken iemand hier raad mee?
Nick
Comment